annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nieuwe medion akoya E4251 laptop doet niets

2 ANTWOORDEN 2
An
Beginner
Bericht 1 van 3
1.888 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.888 Weergaven

nieuwe medion akoya E4251 laptop doet niets

Hoi, ik heb net een nieuwe akoya E4251 uit de doos. opgestart geïnstaleerd ging allemaal zonder problemen en een paar minuten later gaf hij fout melding blauw scherm hij bleef hangen op 60% jherstel en na 1 uur nopg nioets verder. toen uitgezet en nu doet hij  helemaal niets  meer alleen het aa lampje gaat aan of uit verder blijft het scherm zwart en is geen aktiviteit merkbaar. hulpdesk gebeld maar ook al was het net 18:00 uur en zouden ze tot 21:00 beschikbaar zijn werd er niet opgenomen en kon ik alleen inspreken. heel frustrerend. wie weet wat ik kan doen.

groetjes An

2 ANTWOORDEN 2
daddle
Superuser
Bericht 2 van 3
1.881 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.881 Weergaven

@An 

 

Het liijkt erop dat Windows gevangen zit in een zoort deep sleep. Je kunt proberen met 10 secondjes de Power-Schakelaar te persen Windows definitief uit te schakelen. Dann nieuw opstarten.

Dan kun je ook de  Notebook stroom wegneemen, dus Akku eruit neemen en 230V adapter eruit; dann voor ongeveer 20 secondjes de hoofd schakelaar neerpersen. 

Daarna de akku er weer in zetten,  powercoord eraan en opniieuw opstarten.

 

Maar als de "Herstel" al niet gefunctioneerd had, zou ik in jouw plaats de PC teruggeven, of ruilen. Het mag niet zijn, dat na een paar dagen een blue- of blackscreen bij een nieuwe Laptop gebeurt. En ik zou mijn tijd niet ermee verknoeien.

 

daddle

An
Beginner
Bericht 3 van 3
1.856 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.856 Weergaven

bedankt ik heb hem teruggestuurd.

2 ANTWOORDEN 2