annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mijn laptop Medion Akoya MD99949 start niet op

3 ANTWOORDEN 3
Scrapall
Newcomer
Bericht 1 van 4
8.785 Weergaven
Bericht 1 van 4
8.785 Weergaven

mijn laptop Medion Akoya MD99949 start niet op

Hallo,

Ik heb sinds september een Medion Akoya E6421 MD 99949. Nu viel hij van de week helemaal uit bleef de aan/uit knop branden kon er niets meer mee. Netspanning eraf batterij leeg laten gaan. Hij heeft het weer een dag gedaan. Nu sinds gisteren ineens weer uit met tot nu toe een knipperende aan.uit knop? Weet misschien iemand wat dit kan zijn?

Alvast bedankt 

Scrapall

3 ANTWOORDEN 3
daddle
Superuser
Bericht 2 van 4
8.779 Weergaven
Bericht 2 van 4
8.779 Weergaven

@Scrapall

 

Is er geen fout aangegeven?

Anders maak de NB compleet stroomlos

 

220V eraf

Akku eruit (Msschien moet je twee schroefjes losmaken, of de bodem eraf en dan de akku losmaken)

15 sekonden Aan/Uit knoop drukken

Akku erin, 220V

20 min. opoeden

Nieuw starten

 

Heb jii alle stuurprogrammas actueel en de FW ( Bios ) ook?

 

groetjes, daddle

Scrapall
Newcomer
Bericht 3 van 4
8.773 Weergaven
Bericht 3 van 4
8.773 Weergaven

Hoi Daddle,

 

Dank je wel voor je reactie. Ik heb nu net inderdaad de accu eruit gehaald. En er weer in gedaan nu lijkt hij het weer te doen..Echter het bedrijf waar ik de laptop gekocht had heeft het over dat het moederbord kapot is? Je hebt het over de BIOS moet je die zelf updaten? Of gaat dit automatisch al je updates doet? Weet wel iets van computers maar dit wordt me net even te technisch. Kan het ook zijn dat de accu al stuk is?

Groetjes,

Scrapall

RS13
Master NL
Bericht 4 van 4
8.763 Weergaven
Bericht 4 van 4
8.763 Weergaven

Hoi @Scrapall, en welkom in onze community. 

 

Ik heb je onderwerp even verplaatst naar het notebook forum om alles overzichtelijk te houden. 

Voor deze notebook is de BIOS update beschikbaar specifiek voor het probleem dat hij soms niet ingeschakeld kan worden vanuit de slaapstant (De knipperende LED). 

Je vind de update via de volgende link. Je kunt dit bestand downloaden en uitpakken, en daarna het installatiebestand uitvoeren om de BIOS update te installeren. Zorg er wel voor dat daarbij de netadapter op de notebook is aangesloten zodat de notebook niet perongeluk kan uitvallen door een lege accu. 

 

Groeten, 

Paul

3 ANTWOORDEN 3