annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

laptop start steeds opnieuw op

1 ANTWOORD 1
Schwek
Newcomer
Bericht 1 van 2
619 Weergaven
Bericht 1 van 2
619 Weergaven

laptop start steeds opnieuw op

Hallo allemaal,

Mijn Medion laptop (MD61565)  start na een paar seconden steeds opnieuw op. Enige manier om verder te komen is door F12 ingedrukt te houden maar is uiteraard geen werkzame situatie. Als ik F12 weer loslaat gaat ie gewoon weer opnieuw opstarten ... Gebeurt ook als ik de accu er uit haal. Service app geïnstalleerd om oorzaak storing te achterhalen maar deze lijkt niet te werken, stof e.d. ook al verwijderd. Aan/uit knop langer ingedrukt houden lost het ook niet op. Wat nu?

1 ANTWOORD 1
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 2
581 Weergaven
Bericht 2 van 2
581 Weergaven

@Schwek Misschien dat u je de standaardinstelling van jouw BIOS opnieuw kan laden. Dit kunt u als volgt doen:

 

Schakel de notebook in en begin direct te tikken op de F2- of delete toets. Indien correct uitgevoerd, zal het BIOS scherm getoond worden.
In het BIOS scherm kiest je voor de optie "Load default settings" (vaak terug te vinden in het menu save & exit) en bevestigt u de vraag met de letter Y (Yes).
Vervolgens druk je op F10 en bevestig je “Save to CMOS and exit” wederom met de letter Y (Yes).

 

Hierna kan je ook de "Boot Priority" controleren en indien nodig aanpassen. Bij de "Boot Priority" dient "Windows boot manager" op de eerste plaats te staan. Met deze instelling, zorg je ervoor dat Windows (op c-schijf) als eerste opstart.

1 ANTWOORD 1