annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

akoya E2223T na windows 11 upgrade geen geluid

2 ANTWOORDEN 2
jar53
New Voice
Bericht 1 van 3
1.378 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.378 Weergaven

akoya E2223T na windows 11 upgrade geen geluid

Goedemorgen,

 

Ik heb mijn akoya E2223T geupdate naar Windows 11(is niet moeilijk) Het werkt perfect, apps, updates, wifi alles prima.Er is een probleem ik heb geen geluid op de speakers en koptelefoon jack. Mijn geluids icoon heeft GEEN rood kruis en ik heb wel geluid op de HDMI poort. De laptop is via Intel bijgewerkt en dus up to date. Het Medion diagnose programma geeft geen problemen aan. Ik heb de geluidsdriver gedeinstalleerd in daarna opnieuw opgestart (meerdere keren) geen succes. In de geluidsinstellingen staat de uitvoer op speakers, dus dat is ook goed. Ik heb zelfs een oudere driver geinstalleerd, maar nee. Weet iemand raad ?

2 ANTWOORDEN 2
Girlnod
Moderator
Bericht 2 van 3
1.281 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.281 Weergaven

Hallo @jar53 en welkom,

 

Wanneer je de geluidsinstellingen aanpast (harder en zachter zetten bijvoorbeeld) pakt het geluid dan eventueel wel of niet? Via welke bronnen heb je momenteel wel geluid en welke exact niet? Heb je eventueel het MSN nummer voor me zodat ik mee kan kijken naar het product?

 

Groetjes,

Girlnod.

jar53
New Voice
Bericht 3 van 3
1.278 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.278 Weergaven

Hoi Girlnod,

Wat ik ook verander, ik heb geen geluid, ik heb de drivers van het audio device, de codec en de speakers opnieuw geïnstalleerd, alle effecten verwijderd, geen geluid. Alleen via HDMI heb ik geluid.  Mijn s/n:

30022159120016C00457.

 

Groet Jar 53

2 ANTWOORDEN 2