abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Zwart opstartscherm Akoya e3222

GELÖST
4 ANTWORTEN 4
Kim2206
Contributor
Nachricht 1 von 5
7.726 Aufrufe
Nachricht 1 von 5
7.726 Aufrufe

Zwart opstartscherm Akoya e3222

Ik zit met een probleem.

Mijn Akoya e3222 laptop krijgt een zwart scherm bij het opstarten. Als ik de aanknop indruk brand er voor 1 seconden een lampje en gaat weer uit en dan naar 1 seconden weer aan en blijft dan branden. Er gebeurd verder helemaal niks. Heb al een extern scherm eraan gekoppeld. Ook hier valt niks te zien. Daarnaast heb ik mijn game toetsenbord even aangesloten op een usb poort van de laptop. Het toetsenbord heeft RGB lichten en die lichtjes gingen ook aan zoals normaal bij mijn desktop. Echter als ik op de caps lock druk brand het caps lock lampje niet. Ik kan dus niks met het toetsenbord doen maar de usb poort doet het blijkbaar wel.

Hoe los ik dit op?

1 AKZEPTIERTE LÖSUNG

Akzeptierte Lösungen
Kim2206
Contributor
Nachricht 5 von 5
7.202 Aufrufe
Nachricht 5 von 5
7.202 Aufrufe

Na enige tijd heb ik hier toch de oplossing van gevonden. Ik heb de batterij en de CMOS batterij losgekoppeld van het moederbord. Ik heb de oplader eruit gehaald en alles 10+ seconden zo laten staan. Daarna heb ik alles weer terug gekoppeld aan het moederbord en nu werkt de laptop weer naar behoren.

 

Alsnog bedankt voor iedereen die heeft meegedacht!

 

Groetjes,

Kim2206

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

4 ANTWORTEN 4
Snelleschildpad
Moderator
Nachricht 2 von 5
7.696 Aufrufe
Nachricht 2 von 5
7.696 Aufrufe

Hallo @Kim2206 ,

 

Dit zou een software probleem kunnen zijn.

Ik heb even opgezocht wat voor soort laptop je hebt en zie dat deze beschikt over 64GB eMMC.

 

Je kan het toestel terug in de fabrieksinstellingen brengen met de Windows Media Creation Tool.

Via onderstaande link kun je deze tool downloaden en gebruiken.

 

Download het hulpprogramma via https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 

 

Advies is om een externe USB stick te gebruiken van Minimaal 8 GB. 

 

Hopelijk krijg je met deze informatie je Laptop weer werkend. 

 

Groet,

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Kim2206
Contributor
Nachricht 3 von 5
7.691 Aufrufe
Nachricht 3 von 5
7.691 Aufrufe

Bedankt voor je reactie!

 

Dat zou het misschien kunnen zijn maar als ik niks kan zien of typen kan ik moeilijk booten vanaf de USB, toch?

Snorlax
Tutor
Nachricht 4 von 5
7.667 Aufrufe
Nachricht 4 von 5
7.667 Aufrufe

Hallo @Kim2206,

 

Als het booten van USB ook niet meer lukt en het scherm gewoon compleet zwart blijft, is het denk ik toch verstandig om contact op te nemen met Medion.

Dan lijkt er toch iets hardwarematigs defect.

 

Groet,

Snorlax

Kim2206
Contributor
Nachricht 5 von 5
7.203 Aufrufe
Nachricht 5 von 5
7.203 Aufrufe

Na enige tijd heb ik hier toch de oplossing van gevonden. Ik heb de batterij en de CMOS batterij losgekoppeld van het moederbord. Ik heb de oplader eruit gehaald en alles 10+ seconden zo laten staan. Daarna heb ik alles weer terug gekoppeld aan het moederbord en nu werkt de laptop weer naar behoren.

 

Alsnog bedankt voor iedereen die heeft meegedacht!

 

Groetjes,

Kim2206

4 ANTWORTEN 4