annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verlicht toetsenbord Medion Erazer P15609

5 ANTWOORDEN 5
Lal
Beginner
Bericht 1 van 6
5.237 Weergaven
Bericht 1 van 6
5.237 Weergaven

Verlicht toetsenbord Medion Erazer P15609

Hallo,

ik heb laatst een Medion Erazer p15609 aangeschaft. Deze werkt perfect alleen werken de functie toetsen voor de toetsenbord verlichting op het numpad niet. Ook het lichtje in het logo aan de achterkant van het scherm werkt niet. Het lijkt me dat het een driver/software issue is. De verlichting gaat wel aan bij opstarten dan schakelt deze tussen rood, groen en blauw dus hij werkt wel!

 

Iemand enig idee? ik heb het driverpakket van medion al geinstalleerd.

 

groeten,

Lal

 

Update

Ik heb in de microsoft store een Led keyboard app gedownload , hiermee kan ik nu in elk geval mijn toetsenbord verlichting besturen andere kleur e.d. 

Dit is echter niet de juiste software lijkte me gezien de functie keys niet werken.

 

Hierbij een link naar de software voor mensen die eventueel het zelfde probleem hebben!

 https://www.microsoft.com/store/productId/9NHG85RQCZN0 

 

Tags (2)
5 ANTWOORDEN 5
Snorlax
Tutor
Bericht 2 van 6
5.187 Weergaven
Bericht 2 van 6
5.187 Weergaven

Hallo @Lal,

 

Het lijkt erop alsof het Erazer Control Center niet meer juist geïnstalleerd is.

Je kan de laatste nieuwe versie van het Erazer Control Center downloaden vanaf http://cdn.medion.com/downloads/treiber/ctrdrvp1560x_p1580x_w10.exe

Wel raden we je aan eerst de app die je in de Microsoft store gevonden hebt, te deïnstalleren. Dit zodat beide apps niet met elkaar gaan storen.

Succes!

 

Groet,

Snorlax

 

Lal
Beginner
Bericht 3 van 6
5.180 Weergaven
Bericht 3 van 6
5.180 Weergaven

Goedenavond Snorlax

 

Bedankt voor het meedenken en de reactie! Deze software had ik ook al gevonden na het installeren geeft deze aan dat mijn "mainboard" niet ondersteund wordt, gek genoeg.

deze software is ook wel aardig gedateerd als ik de info er over verder lees!

 

Groeten,

Lal

Snorlax
Tutor
Bericht 4 van 6
5.165 Weergaven
Bericht 4 van 6
5.165 Weergaven

Hallo @Lal,

 

Wanneer het Erazer Control Center aangeeft dat het moederbord niet wordt ondersteund, is het mogelijk dat deze optie niet aanwezig is bij de uitvoering van je notebook.

Zou je ons misschien het MSN nummer kunnen doorgeven? Deze kun je terugvinden op de onderzijde van je notebook.

 

Groet,

Snorlax

Lal
Beginner
Bericht 5 van 6
5.160 Weergaven
Bericht 5 van 6
5.160 Weergaven

Goeden avond, @Snorlax 

Bedankt voor de hulp zover!

 

MSN: 30027462

Ik zou niet weten waarom dat het geval zou zijn!

De icoontjes staan ook gewoon op het toetsenbord. Plus het werkt wel met de externe software!

 

 

Screenshot_20200402-004802_Gallery.jpg

Groeten

Lal

Snorlax
Tutor
Bericht 6 van 6
5.140 Weergaven
Bericht 6 van 6
5.140 Weergaven

Hallo @Lal,

 

Dan raad ik je toch even aan om contact op te nemen met de service dienst van MEDION.

Dat kan telefonisch via 0900-2352534 (Nederland) of  02-2006198 (België).

Je kan natuurlijk ook gebruik maken van het e-mail contactformulier op de website van MEDION.

 

Groet,

Snorlax

 

5 ANTWOORDEN 5