annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tweede scherm werkt niet meer

3 ANTWOORDEN 3
Jolande
Beginner
Bericht 1 van 4
2.126 Weergaven
Bericht 1 van 4
2.126 Weergaven

Tweede scherm werkt niet meer

Ik had in verband met langdurig thuiswerken een tweede scherm gekoppeld aan mijn Akoya MD62800. Zo nu en dan haal ik de laptop los, omdat ik hem op een andere locatie nodig heb. Nu wilde ik het scherm weer aankoppelen, maar het scherm krijgt geen signaal van de laptop. Ik dacht eerst dat het aan het (oude) scherm lag en heb een nieuwe gehaald op mijn werk. Met nieuwe kabels en al. Nog steeds krijgt het scherm geen signaal.

 

Kan dit een instelling zijn? Ik hoop niet dat de HDMI poort kapot is, want ik kan mijn laptop niet missen op dit moment... Gelukkig zit er nog wel garantie op.

3 ANTWOORDEN 3
daddle
Superuser
Bericht 2 van 4
2.124 Weergaven
Bericht 2 van 4
2.124 Weergaven

@Jolande 

 

Daarvoor moet je in de instellingen  gaan.

Windows plus X ->  graphic adapter  -> Daar even zoeken voor tweede display, of voor dubbele beeldscherm of een tweede beeldscherm als extension.7

 

Heb jij de beeldscherm aan de HDMI poort aangesloten en ingeschakeld, bevoor je jouw Notebook ingeschakeld hebt?

 

Bye, daddle

Jolande
Beginner
Bericht 3 van 4
2.122 Weergaven
Bericht 3 van 4
2.122 Weergaven

Helaas, bij het instellen van een tweede scherm zegt het systeem dat het geen tweede scherm detecteert. Toch een kapotte HDMI? 😟

Tags (2)
daddle
Superuser
Bericht 4 van 4
2.119 Weergaven
Bericht 4 van 4
2.119 Weergaven

@Jolande 

 

Het hangt er ook vanaf, hoe heb je laatste keer, de HDMI steker eruit gehaalt? Bij afgeschakeld toestel?

 

Is de Monitor misschien op standby, en kan dan niet gedetecteerd worden?

 

Heb jij al de Fn plus F8 toetsen geprobeert?  Die toetsen schakelt  het display op de tweede scherm, of op single.. Kijk in je handleiding voor jouw NB.

 

Bye, daddle

3 ANTWOORDEN 3