annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SNB E16401 MEDION MD62280 NL defecten

1 ANTWOORD 1
Joklut
Beginner
Bericht 1 van 2
60 Weergaven
Bericht 1 van 2
60 Weergaven

SNB E16401 MEDION MD62280 NL defecten

Ik heb nog garantie tot halverwege oktober en wil graag de volgende problemen hebben opgelost:

De toetsenbordletter T blijft hangen. Ik heb het schoongemaakt etc. maar toch blijft hij vaak hangen?

De bovenste rand van het beeldscherm geeft op bepaalde plekken meer licht?

De ventilator geeft af en toe een raar geluid.

 

Is er iemand op deze forum die mij kan helpen?

 

Met vriendelijke groet,

John

1 ANTWOORD 1
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 2
31 Weergaven
Bericht 2 van 2
31 Weergaven

Hoi @Joklut ,

 

Om een beter inzicht te krijgen in het probleem, wil ik je vragen om te controleren of het probleem aan jouw toetsenbord zich ook voordoet wanneer je gebruik maakt van een externe toetsenbord. Je kan daarvoor het best een bedraad toetsenbord gebruiken.

 

Met betrekking tot het probleem aan jouw beeldscherm, kan je via HDMI een externe monitor gebruiken en controleren of het probleem zich ook op het externe beeldscherm voordoet. Als externe beeldscherm kunt u ook uw televisie gebruiken in het geval deze ook een HDMI aansluiting heeft.

 

Tot slot wil ik je vragen om het geluid welke de ventilator maakt, bijvoorbeeld een mechanisch geluid is (alsof het tegen iets aankomt), te omschrijven.

 

Aangezien je aangeeft dat jouw notebook nog onder garantie valt, zou je uiteraard ook kunnen overwegen om de problemen te melden bij de Medion Service center.

Je kan dat doen door middel van het contactformulier op de Medion website. Deze kunt u bereiken door te klikken op: 

https://www.medion.com/nl/service/contact-form/general?supportq1=2&supportq2=21F&supportid=21F10

 

Groet,

Paul2023

1 ANTWOORD 1