annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met toetsenbord

3 ANTWOORDEN 3
FransB
Beginner
Bericht 1 van 4
32.969 Weergaven
Bericht 1 van 4
32.969 Weergaven

Probleem met toetsenbord

Bij Medion Laptop MD 98313 werkend onder window 10 wordt op onbepaalde tijdstippen het toetsenbord losgekoppeld van de toepassingen. D.w.z. dat vanaf dat ogenblik geen enkel toets nog kan geactiveerd worden op het toetsenbord. Enig oplossing is de laptop uitschakelen en terug inschakelen en dan is de koppeling terug aanwezig.

Weet iemand wat de oorzaak van die fenomeen kan zijn en wat is de oplossing?

Groet

Frans

3 ANTWOORDEN 3
Contessa
Explorer
Bericht 2 van 4
32.842 Weergaven
Bericht 2 van 4
32.842 Weergaven

Hallo @FransB

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groetjes, Contessa
FransB
Beginner
Bericht 3 van 4
32.829 Weergaven
Bericht 3 van 4
32.829 Weergaven

Dag Contessa,

Hopelijk vind men een oplossing voor het klein aangehaald probleem. Een bijkomende vaststelling is. Vaak moet ik bij het begin van het uittypen van een tekst de eerste toetsaanslag herhalen omdat de eerst niet verschijn op het scherm.

Ik vermoed dat binnen windows 10 een paar controlefuncties ontbreken of teveel zijn?

Groet

Frans

 

Anu
Scientist
Bericht 4 van 4
32.676 Weergaven
Bericht 4 van 4
32.676 Weergaven

Hoi @FransB

 

Het klinkt mij als een probleem met energiebesparingsopties van Windows 10. Probeer eens via energiebeheer > de schema-instellingen wijzigen (bij het schema wat bij jou is ingesteld) > Geavanceerde energie-instellingen wijzigen > USB-instellingen > Selectieve USB onderbreking zowel bij de accu als op de adapter op uitgeschakeld te zetten. 

En volgens mij waren er ook in apparaatbeheer nog wat energieopties die je kon uitschakelen, volgens mij is er dan ergens een tabblad energie, maar die kon ik zo 123 niet terugvinden bij het toetsenbord op mijn systeem.

 

Groetjes, 

Anu

3 ANTWOORDEN 3