annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Mijn notebook Akoya MD99430 is stuk ??

1 RÉPONSE 1
RonyBalony
Visitor
Message 1 sur 2
1 085 Visites
Message 1 sur 2
1 085 Visites

Mijn notebook Akoya MD99430 is stuk ??

Hoi allen.

 

Ik heb een notebook met afneembaar scherm , als ik deze in 5 jaar tijd 6 maanden heb gebruikt is dat een krappe schatting...

Ik heb hem van de week weer opgepakt en geprobeerd te starten , helaas helemaal dood. Oke de lader eraan en een kwartier later kreeg ik de notebook aan en ik kon er alles mee doen ( behalve ermee motorrijden...:-) ) echter na een uur of wat , software aangepast windows10 geupdated, het scherm losgehaald van het toetsenbord en als tablet er mee verder gegaan .. dat was geen succes , nadat even bezig ben geweest viel het scherm plotsklaps uit en deze is nu met geen mogelijkheid meer op te starten ook niet meer nadat ik hem weer aan het toetsenbord had gezet.

Sterker nog zelfs,  als ik de lader aansluit geeft de toetsenboord ook geen leven meer lampje brand geneens dat er een lader is aangeloten , wel als ik deze heel voorzichtig in het daarvoor bestemde aansluiting doe brand het batterij lampje heel even heel zwak en gaat weer uit.

De lader levert genoeg Volt en spanning aan dit is getest met een multimeter .

Is er een manier om de tablet op testarten in een soort van veilige modus ( bij een telefoon meestalmet aan/uit en volume zacht ) 

 

Ik weet niet meer wat ik kan doen , de notebook is al ooit eens gerepareerd geweest omdat deze niet werd opgeladen.......

1 RÉPONSE 1
daddle
Superuser
Message 2 sur 2
1 081 Visites
Message 2 sur 2
1 081 Visites

@RonyBalony 

 

Het is wel jammer, maar her lijkt erop als of je accus voor de P2214T uit de tablet gedeelte en in de base uitgeput zijn. en nieuwe accus zijn voor replacement niet meer bij Medion te verkrijgen. Moet je bij ebay gaan kijken, maar deze zijn wel duur (~190,-€). Her loont eigenlijk niet, daarvoor is de convertible te oud.

Groetjes, daddle

1 RÉPONSE 1