annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion notebook valt steeds uit (AKOYA E2228T)

1 ANTWOORD 1
Kevin
Newcomer
Bericht 1 van 2
1.627 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.627 Weergaven

Medion notebook valt steeds uit (AKOYA E2228T)

Ik kocht vorig jaar een medion notebook van het type 4-in-1-talent met vingerafdruksensor 360° Notebook MEDION® AKOYA® E2228T

Sinds deze week valt hij vaak uit. Dat gebeurt niet tijdens ik aan het werk ben, maar wanneer ik de laptop gewoon aan laat staan. Het lijkt haast alsof hij in plaats van standby te gaan gewoon uitvalt. Het vreemde is dat hij daarna dan ook meteen weer opstart. Zo heb ik het deze week dus al vaak aan de hand gehad dat ik ergens aan aan het werken was, even wat te drinken ging halen en terugkwam bij een laptop die heropgestart was. Zo ben ik dus ook verschillende bestanden kwijtgeraakt. Wanneer ik echter een langere periode aan een stuk doorwerk is er geen probleem. 

Als ik de laptop gewoon laat staan na het heropstarten en ik ontgrendel hem, dan zal hij na een 15 tal minuten opnieuw heropstarten. 

 

Vriendelijke groet Kevin Janssen

1 ANTWOORD 1
Anu
Scientist
Bericht 2 van 2
1.484 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.484 Weergaven

Hoi @Kevin

 

ik vermoed dat een driver of een programma misschien niet goed met de standby omgaat en daardoor de notebook laat crashen. Krijg je na het opstarten iets van een foutmelding, of kun je in de logboeken van Windows misschien iets terugvinden waar we iets uit kunnen afleiden?

 

Groetjes, 

Anu

1 ANTWOORD 1