annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Recovery ongedaan maken

2 ANTWOORDEN 2
Jeffrey
Newcomer
Bericht 1 van 3
873 Weergaven
Bericht 1 van 3
873 Weergaven

Medion Recovery ongedaan maken

Goedenavond Allen,

 

Ik heb een probleem met mij Medion Akoya laptop deze start niet meer op en gaf meteen een zwart scherm en verder deed hij niks.

Ik heb toen gisteren avond de fout gemaakt om Medion Recovery te starten in de verwachting dat hij de disk ging scannen en de fout ging opsporen. Na uren lang scannen ging hij windows opnieuw installeren en heb ik de basis versie van windows op de laptop staan.

Nu start windows weer goed op (hele oude basis versie) maar alle bestanden zijn verdwenen.

 

Is er nog een mogelijk om deze recovery ongedaan te maken zodat ik de oude bestanden weer kan inzien of eraf kan halen of ben ik alles kwijt door deze foute keuze.

 

Ik hoor het graag want al me persoonlijke bestanden stonden er op.

 

Groeten, Jeffrey

2 ANTWOORDEN 2
Giraffe_200
Contributor
Bericht 2 van 3
851 Weergaven
Bericht 2 van 3
851 Weergaven

Beste @Jeffrey , 

 

Om wat voor laptop gaat het precies? Heb je wat meer productinformatie?

 

Groeten,

Giraffe

daddle
Superuser
Bericht 3 van 3
845 Weergaven
Bericht 3 van 3
845 Weergaven

@Jeffrey 

 

Nee, normalerwijze gaat dit niet, onafhankelijk van jouw PC model. Daardoor dat  al jouw gegevens zijn overgeschreven door het  herstel programma ( Power Recover?) .

 

Commercieel dataherstel door het herstellen van de oude schijfstructuren zal erg duur zijn en kan niet worden gegarandeerd met SSD's, of vergt alleen veel meer inspanning.

--> https://www.datareverse-datenrettung.de/preise/?utm_source=google&utm_medium=cpc&gclid=Cj0KCQjwpc-oB...

 

Groetjes, daddle

 

2 ANTWOORDEN 2