annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Akoya P6670 (MD 99960) drivers WIN 7 Pro-64 ?

5 ANTWOORDEN 5
omawol
New Voice
Bericht 1 van 6
3.716 Weergaven
Bericht 1 van 6
3.716 Weergaven

Medion Akoya P6670 (MD 99960) drivers WIN 7 Pro-64 ?

Medion Akoya P6670 (MD 99960)

Heeft iemand tip waar de USB drivers voor WIN 7 PRO 64 BIT

Andere drivers voor WIN7.

5 ANTWOORDEN 5
Anu
Scientist
Bericht 2 van 6
3.707 Weergaven
Bericht 2 van 6
3.707 Weergaven

Hoi @omawol

 

Zo te zien zijn via de site van Medion alleen de Windows 10 drivers beschikbaar, ik denk dat je dan bij de afzonderlinge hardwarefabrikanten zult moeten kijken voor Windows 7 stuurprogramma's, bijvoorbeeld bij Nvidia voor de videokaart, Realtek voor de geluidskaart etc. 

 

Groetjes, 

Anu

omawol
New Voice
Bericht 3 van 6
3.705 Weergaven
Bericht 3 van 6
3.705 Weergaven

klopt,

gaat alleen nog om de drivers voor de  USB controller,  kan ik tot nu nergens vinden

Anu
Scientist
Bericht 4 van 6
3.693 Weergaven
Bericht 4 van 6
3.693 Weergaven

Dat is lastig inderdaad, ook voor Windows 10 zie ik daar geen drivers van staan, dus die zullen waarschijnlijk al in Windows 10 zelf geintegreerd zijn,  wordt lastig om te achterhalen welke chipset het precies is denk ik, kun je het niet via apparaatbeheer in je Windows 10 installatie achterhalen, als die er nog is? 

 

Groetjes, 

Anu

omawol
New Voice
Bericht 5 van 6
3.679 Weergaven
Bericht 5 van 6
3.679 Weergaven

In Linux MINT 17.3 + Debian 8.06 draaid deze laptop formidabel en alles werkt en ook de USB en de kaartlezer.

 

WIN10 drivers staan op de HDD in 2e partitie recovery.

De chip en mainbord drivers, Lan, Geluid, WiFi zitten niet in windows en moet je na verse install zelf installeren.

Aantal drivers werkt ook in WIN 7 maar juist de USB /  ISO  driver, deze wil niet installeren in WIN 7

Het zijn INTEL drivers heb er diverse geprobeert, waar het is niet de juiste hardware ( melding tijdens installatie ).

Ook met het automatische INTEL driver update software, lukt niet.

 

De fabrikant van het mainbord, deze weet ik helaas (nog) niet.

 

Het zou fantastisch zijn als medion ook de WIN7-pro_64 drivers beschikbaar zou stellen voor download of een link naar fabrikant van mainbord.

Dan kan ik de USB poorten + kaartlezer en externe muis gebruiken in WIN 7 🙂

 

Toetje583
New Voice
Bericht 6 van 6
3.613 Weergaven
Bericht 6 van 6
3.613 Weergaven

Een tip, in linux kun je met het lspci -vv commando zien wat voor type USB poort/chipset het is. In pincipe kun je op deze manier alle benodige drivers vinden.

5 ANTWOORDEN 5