annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Akoya MD 98964 start niet meer op na fabrieksreset.

3 ANTWOORDEN 3
Powless
Beginner
Bericht 1 van 4
1.861 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.861 Weergaven

Medion Akoya MD 98964 start niet meer op na fabrieksreset.

Goedemorgen,

 

Ik heb deze laptop gekregen. Echter de battarij laadt niet meer op. Ik heb online gelezen dat voor deze laptop een BIOS update beschikbaar is.

Na deze te hebben uitgevoerd en geen resultaat kreeg heb ik gelezen dat een reset naar febrieksinstellingen ook wel eens kan werken.

 

Echter tijden het resetten bleef de laptop op 58% hangen door daarna aan te geven dat er een probleem was.

Nu start de laptop niet meer op.

Het medion logo is wel zichtbaar maar daarna gaat de laptop weer uit.

 

Graag uw kennis.

 

Alvast bedankt.

 

groet,

 

Paul

3 ANTWOORDEN 3
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 4
1.854 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.854 Weergaven

Hallo @Powless 

 

Op basis van het opgegeven MD-nummer blijkt dat je systeem enkel een SSD schijf heeft van 32GB. Hierop zal de ruimte voor eventuele updates beperkt zijn. Het is dan ook mogelijk dat enkele grote updates niet geïnstalleerd kunnen worden. De totale capaciteit van de C schijf is helaas niet uit te breiden. Wel kunt u Windows opnieuw installeren middels de 'Media Creation Tool'

Alvorens je begint met het uitvoeren van de onderstaande instructies, zorgt u ervoor dat u een lege USB-stick heeft van minimaal 8GB.

1. Download het hulpprogramma via https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 ('Hulpprogramma nu downloaden').
2. Voer het hulpprogramma uit en ga akkoord met de licentievoorwaarden.
3. Kies op de pagina 'Wat wilt u doen?' achtereenvolgens 'Installatiemedia voor een andere pc maken' en 'Volgende'.
4. Kies nu de gewenste taal en selecteer Windows 10 Home 64bit.
5. Kies voor USB-Flashstation.
Nadat het installatiemedium is gemaakt kunt u deze gebruiken op het systeem welke u opnieuw wilt installeren.

1. Plaats de USB-stick in het systeem. Gebruik hiervoor bij voorkeur een USB 3.x poort, te herkennen aan de blauwe kleur.
2. Schakel deze in en druk repeterend op F8 om het boot menu te laten verschijnen.
3. Kies middels de pijltjestoetsen voor de USB-stick en druk op enter.
4. Het systeem zal nu vanaf de USB-stick opstarten en u kunt de installatie van Windows opnieuw uitvoeren.

 

Succes 

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Powless
Beginner
Bericht 3 van 4
1.840 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.840 Weergaven

Hi Snelle,

 

Dank je wel voor je antwoord.

Ik ervaar een probleem.

Ik kan de software downloaden op een laptop.

Maar tijdens het uitvoeren van stap 5 geeft mijn laptop aan dat er een probleem is maar dat er niet duidelijk is wat het probleem is.

Hierbij stopt het proces dus.

 

Powless
Beginner
Bericht 4 van 4
1.830 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.830 Weergaven

Hi Snelle,

 

Het is inimddels gelukt een USB te maken. Ik moest wel mijn werkende laptop hiervoor updaten.

 

Nu heb ik de Stappen gedaan omschreven in jouw uitleg.

Echter deze werken niet.

 

De Medion blijft steeds herhalend het Medion logo showen.

Ik kom wel in het boot menu maar daar zie ik nergens opstarten van USB \.

 

Hoor graag van je.

3 ANTWOORDEN 3