annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Akoya E6421 valt spontaan uit.

10 ANTWOORDEN 10
Robinkist79
Newcomer
Bericht 1 van 11
8.029 Weergaven
Bericht 1 van 11
8.029 Weergaven

Medion Akoya E6421 valt spontaan uit.

Ik heb sinds 4 maand een Medion Akoya E6421 notebook en het is me opgevallen dat deze tijdens gebruik spontaan uitvalt. Dit gebeurt bij zowel intensief gebruik als bij normaal gebruik. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

10 ANTWOORDEN 10
Tinvrs
Beginner
Bericht 11 van 11
1.065 Weergaven
Bericht 11 van 11
1.065 Weergaven

Ik heb denk ik hetzelfde probleem:

 

Medion Akoya P6645 (Md 61562). Heb hem sinds september maar toestel is al eens omgeruild omdat er een toets bleef hangen. Ik ben eigenlijk heel teleurgesteld. Mijn vorige Akoya 7 jaar gehad, uiterst tevreden over geweest, en daarom besloten een nieuwe (en ten spijt) een duurder model, te kopen maar heb er blijkbaar geen geluk mee.

 

Wat op Reddit staat ( https://www.reddit.com/r/sysadmin/comments/b9x6oz/black_screen_due_to_intel_driver_on_lenovo/ ) lijkt er heel erg op, het is zeker verwant. Makes sense want Lenovo en Medion zijn familie, al bljkt het bij meer merken voor te komen. Het is wel zo dat het probleem bij mij pas opduikt als ik in Word aan 't werken ben. Ik dacht eerst toevallig, maar:

 

Als ik de intel driver uitschakel valt hij niet uit, internet, surfen, opzoeken, fragmenten bekijken, ... Kan allemaal zonder.

 

Helaas is die blijkbaar wél nodig om in Word te werken, want als ik die driver er af gooi loopt dat programma erg traag en is het niet werkbaar, typen en scrollen met enkele seconden vertraging enzo.

Installeer ik de driver terug, dan gaat het weer vlot in Word maar stopt ie er na een tijdje (een uur, kwartier, half uur..) telkens mee. Dan springt het scherm uit, en het enige wat ik dan nog kan doen is resetten, waardoor ik ondertussen al enkele keren een alinea ben kwijtgeraakt tijdens het werken aan taken voor school.

 

Maar het is dus iets wazr kennelijk al lang weet van is en wat dus niet opgelost raakt. Da's veelbelovend...

10 ANTWOORDEN 10