annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Akoya E15302 MD63630 keyboard problemen

1 ANTWOORD 1
DeMus
Beginner
Bericht 1 van 2
129 Weergaven
Bericht 1 van 2
129 Weergaven

Medion Akoya E15302 MD63630 keyboard problemen

Hallo,

Ik heb al een aantal jaren de Medion Akoya E15302 MD63630 laptop en gebruik hem eigenlijk niet meer. Af en toe wanneer ik thuiswerk wil ik er nog wel eens een PDF file op zetten om zo gebruik te kunnen maken van meer beeldschermen, want bij mijn werk kun je daar nooit genoeg van hebben.

Ik gebruik bij deze laptop een draadloze muis en toetsenbord zodat ik het interne toetsenbord niet nodig heb, de interne flatcable heb ik dan ook losgekoppeld van het moederbord. Wanneer dit wel aangesloten is heb ik binnen no-time het scherm vol staan met de letter w. Blijkbaar blijft die toets hangen, hoewel dit niet altijd gebeurt.

Ik wil het apparaat weggeven (naar iemand in het buitenland) maar dan moet het toetsenbord feilloos werken. Is een dergelijk toetsenbord nog te redden, en zo ja hoe? Op welke manier zou ik dit kunnen repareren?

Een andere mogelijkheid is een nieuw toetsenbord, eventueel met complete bovenkap. Ik zie dat er vervangende toetsenborden zijn maar de enige die ik heb kunnen vinden zijn de Duitse en Spaanse uitvoering. Ik heb de standaard uitvoering (waarschijnlijk US-en) zoals de laptop destijds te koop was bij Aldi en wil die ook weer terug. Mocht ik overgaan op een nieuw toetsenbord waar zou ik die dan het beste kunnen halen?

Alvast hartelijk dank voor alle hulp.

1 ANTWOORD 1
Major_ToM
Mastermind
Bericht 2 van 2
26 Weergaven
Bericht 2 van 2
26 Weergaven

Hoi @DeMus ,

Ik heb zojuist de beschikbaarheid van verschillende reserveonderdelen gecontroleerd, die besteld kunnen worden via de MEDION Service Webshop, maar helaas hebben we geen geschikt toetsenbord meer op voorraad.

Misschien kun je een vergelijkbaar exemplaar bestellen via een andere servicewinkel?

Groetjes

Major ToM

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de

Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
1 ANTWOORD 1