annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion 30033032 Akoya notebook - conncectie met Microsoft Surface Pen

OPGELOST
1 ANTWOORD 1
Zoé
Beginner
Bericht 1 van 2
866 Weergaven
Bericht 1 van 2
866 Weergaven

Medion 30033032 Akoya notebook - conncectie met Microsoft Surface Pen

Ik kocht een Microsoft surface pen 1710. Als ik die connecteer via Bluetooth krijg ik connectie, alleen blijken een aantal essentiële functies niet te werken, waaronder het schijven zelf. Andere functies, zoals het klikken, werken wel. Ik vind op de medionwebsite geen basisinfo of de notebook wel of niet het Microsoft Pen Protocol ondersteunt. Kan iemand me helpen om de pen op een goede manier te connecteren? Dankje!!!

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 2
848 Weergaven
Bericht 2 van 2
848 Weergaven

Hallo @Zoé, en welkom bij de community.

 

De Surface Pen is speciaal ontworpen voor Microsoft Surface-producten en is alleen daarmee compatibel, dus sommige functies worden mogelijk niet ondersteund op uw Akoya-notebook.

 

Gegroet,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 2
849 Weergaven
Bericht 2 van 2
849 Weergaven

Hallo @Zoé, en welkom bij de community.

 

De Surface Pen is speciaal ontworpen voor Microsoft Surface-producten en is alleen daarmee compatibel, dus sommige functies worden mogelijk niet ondersteund op uw Akoya-notebook.

 

Gegroet,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
1 ANTWOORD 1