cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Medio P6660 : linksonder Windows knop, geeft geen startmenu meer weer, taskbar onderaan is verdwenen

2 REPLIES 2
Irouchka
Newcomer
Message 1 of 3
1,563 Views
Message 1 of 3
1,563 Views

Medio P6660 : linksonder Windows knop, geeft geen startmenu meer weer, taskbar onderaan is verdwenen

Bij heropstart vandaag van de notebook, geeft de windowsknop geen startmenu meer weer (als je met de linkermuisknop drukt). Rechtermuisknop geeft wel nog iets.

De taskbar is leeg. 

Is er een setting veranderd?

Mvg,

 

2 REPLIES 2
Anu
Scientist
Message 2 of 3
1,557 Views
Message 2 of 3
1,557 Views

Hoi @Irouchka

 

Ik verwacht niet dat dit met een instelling te maken heeft, ik zou eerder denken aan een update van Windows waar iets misgegaan is of nog niet afgerond is (1803 schijnt nogal wat problemen te veroorzaken geloof ik 😞 ).

Ik neem aan dat je het startmenu ook niet kunt openen met de Windowstoets op het toetsenbord?

Probeer in eerste instantie eens opnieuw op te starten door alle open programma's te sluiten, en dan op het toetsenbord [Alt] en [F4] in te drukken. en dan te kiezen voor "Opnieuw opstarten", mocht er een update nog niet helemaal afgerond zijn zal dit het hopelijk oplossen.

 

Groetjes, 

Anu

DvanD
Newcomer
Message 3 of 3
1,478 Views
Message 3 of 3
1,478 Views

Hallo,
Je zegt 2 verschillende dingen, 1. taskbar is verdwenen en 2. taskbar is leeg.
Ik neem aan dat je het eerste bedoeld, klik dan met rechts op een leeg stukje buroblad
en kies de onderste optie - aanpassen aan persoonlijke voorkeuren.
In Windows 10 komt een popup scherm boven, met de onderste optie - taakbalk.
Als 2de optie uitstaat, kan dat het probleem zijn, (of buroblad als tablet ingesteld ?).
Voor andere Windows versies is het vergelijkbaar, kijk in - persoonlijke voorkeuren.
Als je er niet uitkomt kun je evt. www.schoonepc.nl bezoeken voor een heleboel info.
Succes

2 REPLIES 2