annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD65630 na water toetsenbord doet raar

1 ANTWOORD 1
Choumi
Newcomer
Bericht 1 van 2
55 Weergaven
Bericht 1 van 2
55 Weergaven

MD65630 na water toetsenbord doet raar

Hallo,

 

Mijn zoon heeft per ongeluk een glas water over zijn laptop gemorst. We hebben gelijk alles droog gemaakt en in de zon laten drogen. Er komt geen water meer uit maar het toetsenbord doet raar: bepaalde toetsen blijven ingedrukt. Je kan niet inloggen want het begint gelijk vanzelf te typen.  Ik heb een extern toetsenbord aangesloten en deze werkt wel perfect. Wat te doen in dit geval? Ligt het probleem dan bij het toetsenbord zelf of moederbord? Ik zag op de website dat een moederbord bijna evenveel kost als een nieuwe laptop (300€). Hij heeft de laptop nog niet zolang dus zou echt zonde zijn. Een extern toetsenbord neemt plaats in beslag. Hij is licht autistisch en verdraagt het niet dat er iets scheelt aan de laptop (perfectionisme alom🫣).

 

Bedankt voor jullie advies! 

1 ANTWOORD 1
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 2
16 Weergaven
Bericht 2 van 2
16 Weergaven

Hoi @Choumi ,

 

Aangezien jij in jouw bericht aangeeft dat jouw zoon probleemloos kan werken met de notebook wanneer hij een externe toetsenbord gebruikt, ga ik er vanuit dat er geen sprake is van schade aan het moederbord, maar dat de schade zich beperkt heeft tot het toetsenbord.

 

Je zou kunnen informeren of Medion de notebook kan repareren buiten de garantie. Daarvoor kan je gebruikmaken van het contactformulier op de Medion website. Deze kan je bereiken door te klikken op: https://www.medion.com/nl/service/contact-form/general?supportq1=2&supportq2=21F&supportid=21F10. Je zal dan per mail worden geïnformeerd wat de mogelijkheden zijn.

 

De tweede mogelijkheid is om het toetsenbord te bestellen bij Medion, indien deze op voorraad is. Je zou daarna de notebook zelf kunnen repareren, of door een derde partij.

Om te controleren welke toetsenbord je daarvoor nodig hebt en of deze op voorraad is, heb ik dan wel graag het MSN nummer van de notebook nodig. Deze kan je terugvinden aan de onderkant van de notebook.

 

Groet,

Paul2023

1 ANTWOORD 1