abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Laptop toetsenbord klopt niet

5 ANTWORTEN 5
Bart43
Beginner
Nachricht 1 von 6
41.229 Aufrufe
Nachricht 1 von 6
41.229 Aufrufe

Laptop toetsenbord klopt niet

Hallo. De indeling van mijn toetsenbord komt niet overeen met de afbeeldingen die erop staan. Ik kan b.v. geen apenstaartje type, als ik shift 2 doe krijg ik een dubbelen komma bovenin, en zo lijken alle speciale tekens niet te kloppen. Hoe kan ik het toetsenboard zo instellen zodat ik de het juiste teken op de plek krijg als ik die bewuste toetsen indruk. Het is heel verwarrend om zo te moeten typen.
5 ANTWORTEN 5
Iks-Jott
Superuser
Nachricht 2 von 6
41.226 Aufrufe
Nachricht 2 von 6
41.226 Aufrufe

Hoi @Bart43, welkom in deze community. Dat is een beetje ingewikkeld zonder te weten welk laptop jij hebt (type, MD en MSN nummer) en welk besturingssysteem daarop werkt. Mijn vermoeden, je hebt in de taakbalk (aan de rechterkant, Windows 7 tenminste) een verkeerde taal gekozen. Jammer genoeg, ik kan heelaas geen afbeelding hier plaatsen. Groetjes, Iks-Jott
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Bart43
Beginner
Nachricht 3 von 6
41.216 Aufrufe
Nachricht 3 von 6
41.216 Aufrufe

Hoi Iks-Jott, het gaat om een notebook MD 99471, ik heb even gekeken via het configuratiescherm, maar de taal en het toestenbord staat allemaal goed ingesteld op Nederlands?
Iks-Jott
Superuser
Nachricht 4 von 6
41.214 Aufrufe
Nachricht 4 von 6
41.214 Aufrufe

Hoi Bart, sorry, maar dan heb ik verder geen idee. Groetjes, Iks-Jott
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Contessa
Explorer
Nachricht 5 von 6
41.211 Aufrufe
Nachricht 5 von 6
41.211 Aufrufe

Hallo @Bart43

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groete, Contessa
Anu
Scientist
Nachricht 6 von 6
41.206 Aufrufe
Nachricht 6 von 6
41.206 Aufrufe

Hoi Bart, Volgens mij moet je je toetsenbord in stellen op VS internationaal, niet op Nederlands. Bij VS internationaal zit het apestaartje in ieder geval boven de 2, en bij de Nederlandse indeling zit hij volgens mij links van de 1, maar de Nederlandse indeling wordt volgens mij bijna nooit gebruikt. Groetjes, Anu
5 ANTWORTEN 5