annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen DEL toets?

10 ANTWOORDEN 10
Bodtje
New Voice
Bericht 1 van 11
4.434 Weergaven
Bericht 1 van 11
4.434 Weergaven

Geen DEL toets?

Hallo iedereen,

ik heb zonet een MEDION laptop AKOYA E4251 gekocht.

Tot mijn verbazing vind ik geen DEL (verwijder) toets op het klavier.

Hoe kunnen dan bv. letters rechts van de cursor verwijderd worden? Of iconen op het bureaublad?

Dank bij voorbaat,

Marc

10 ANTWOORDEN 10
daddle
Superuser
Bericht 11 van 11
878 Weergaven
Bericht 11 van 11
878 Weergaven

@Bodtje 

 

Volgens mij is dit Notitiebook van jouw gewoon met een vreemdtalige toetsenboord geleverd worden. Volgens de advertentie pagina zit er in de fotos een duitstalig klavier erop.

 

Nergens staat vermeld er zou een andere of vreemdtalige klavier ingebouwd zijn.

 

Jouw toetesenboord is misschien  frans, of spaans of portugies model (weet het niet welke taal) of Belgian, wat jij niet besteld had.

Dus kun jij verlangen dat de toetsenboord geruild word, of dat hun de notitiebook terug nehmen, of inruilen tegen een met een duitse klavier, net als in de advertentie getoond word, nog beter met een klavier voor de nederlandse taal.

 

Maar misschien ist de Insert toets gelijktijdig ook een Delete toets die of met Fn of met Alt GR of een andere toetsenkombinatie overgeschakeld word naar --> Delete ?

--> Del of Delete ( Toetsenboord zonder nummer bloc  ook  fn + ? )

 

De Artikelnummer volgens de advertentie --> Artikelnummer: 30031860 zegt in de database het is een belgish model  -->  MEDION AKOYA E4251 (MD 62289) BE  (als BE  Belgie bedoelt?).  Hoewel ze een model met duitse klavier laten zien.

 

Hier is de Service Pagina voor het model uit de advertentie. Welke MSN nummer staat op de sticker op  de onderzijde van jouw notebook? Het is een 8  digit nummer, beginnend ook met 3003....   Noem aub ook de MD Nummer.   

 

Maar is jouw - AZERTY - klavier model een belgische uitlegging voor de toetsenboord ?  PCs voor franstalige landen  hebben een ´´AZERTY toetsenbelegging, dus dit zou voor de franstalige paart van Belgie passen.

 

Dat jij dit aanhand de Artikelnummer van de advertentie pagina van te voren niet kunt weten welk land ermee bedoeld is is logisch.

 

Kijk ook  op Wikipedia NL  voor toetsenboordindelingen  

 

Groetjes, daddle

 

 

10 ANTWOORDEN 10