annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Erazer (md97888) van windows 7 naar 10 upgraden

6 ANTWOORDEN 6
herman
Beginner
Bericht 1 van 7
22.527 Weergaven
Bericht 1 van 7
22.527 Weergaven

Erazer (md97888) van windows 7 naar 10 upgraden

Ik heb mijn Erazer (md97888, x6816) geupgraded van windows 7 naar 10. Ik kan nu niet meer draadloos internetten omdat de Fn toets niet meer ondersteund wordt.(Fn-F2)

Ook de multimedia toetsen boven het toetsenbord werken niet meer.

Bij het opstarten duurt het ook veel  langer voordat ik beeld heb.

 

Wie heeft een suggestie?

6 ANTWOORDEN 6
Contessa
Explorer
Bericht 2 van 7
22.483 Weergaven
Bericht 2 van 7
22.483 Weergaven

Hallo @herman

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groetjes, Contessa
Anu
Scientist
Bericht 3 van 7
22.432 Weergaven
Bericht 3 van 7
22.432 Weergaven

Hoi @herman

 

Ik heb even voor je gezocht, en ik vond op het de Duitse community een topic over hetzelfde toestel en hetzelfde probleem. daar stond een link naar nieuwe Photkey drivers: link

Als ik het goed begrijp zou dat het probleem op moeten lossen (hoewel ik moeg bekennen dat mijn Duits niet heel goed is).

 

Groetjes, 

Anu

daddle
Superuser
Bericht 4 van 7
22.358 Weergaven
Bericht 4 van 7
22.358 Weergaven

@herman @Anu

 

De punt is , je moet die door windows 10-Updates ingezette Lenovo-Touch_pad drivers deinstalleeren en door die oude op je 😧  partition in the folder Drivers meegeleverde stuurprogrammas voor het Touchpad herplaatsen. Pas daarna dan die stuurprogramma uit de Link van @Anu voor die pHotkeys installeren.

 

Sorry for mijn slechte Nederlands, ik ben duits

 

Maar dat helpt van de duitse thread, van af Post 44, dan hier de "essence" weertegeven. 

 

Groetjes, daddle

Anu
Scientist
Bericht 5 van 7
21.911 Weergaven
Bericht 5 van 7
21.911 Weergaven

Hoi @daddle

 

Dat was het onderwerp wat ik ook gevonden had, maar het stuk over het verwijderen van de touchpad had ik er niet uitgehaald, daar is mijn Duits weer niet goed genoeg voor 😄

Het mooie is, samen komen we er wel uit!. 

 

Groetjes, 

Anu

herman
Beginner
Bericht 6 van 7
21.840 Weergaven
Bericht 6 van 7
21.840 Weergaven

Hallo Anu, bedankt dat je het voor mij gevonden hebt. Ik ben zelf niet zo handig met stuurprogramma's en drivers ed.

Als ik bij apparaatbeheer kijk zie ik die Lenova touchpad niet staan.Wel een synaptics SMbus touchpad. Nu weet ik niet of deze wel of niet goed is.

Ik zie bij recoverD onder Drivers wel een andere staan nl  Synaptics_V15.3.27.1

Groet, Herman

daddle
Superuser
Bericht 7 van 7
21.378 Weergaven
Bericht 7 van 7
21.378 Weergaven

@herman

 

Dan zou ik hert eerst zo proberen; als het niet lukt dan kun je nog altijd die nieuwere met die oudere stuurprogramma voor de synaptics touchpad vervangen, daarmee werkten de hotkeys in elk geval.

 

En het is ook weer 9 maanden geleden, dat dit gepubllceert werd, en tussen in is ook Windows beter geworden; Threshold II is onderweg, en Windows levert meer en meer de juisteren stuurprogrammas (Drivers) dan vroeger.

Alleen zo "proprietäre" stuurprogrammas, alleen speciaal voor eigenontwikkelingen, lijk de Fn + X- toetsen gaat het nog niet altijd goed.

 

Groetjes, daddle

6 ANTWOORDEN 6