annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beeldscherm- en netwerkadapters worden niet gevonden

2 ANTWOORDEN 2
Zalmon
New Voice
Bericht 1 van 3
2.176 Weergaven
Bericht 1 van 3
2.176 Weergaven

Beeldscherm- en netwerkadapters worden niet gevonden

Hallo daar,

 

Vanochtend werd mijn netwerkadapter van mijn Akoya P7639 ineens niet meer gezien. Dus zowel via wi-fi als utp kon ik niet meer verbinden. Rebooten en een kwartier van het stroom veranderde dit niet. Zelfs een systeemherstel naar de siituatie van dinsdag loste niets op. Gelukkig had ik nog een wi-fi usb stickje liggen dus kon ik nog wel online.

 

In de loop van de ochtend merkte ik echter ook dat mijn beeldschermadapter (Geforce 940m) ook niet meer wordt gezien! 

 

Een medewerker van Medion antwoordde via e-mail, dat ik een nieuwe Geforce driver moest installeren. Ik probeerde dat maar en kreeg de melding dat de hardware niet gevonden kon worden en dus de driver niet kon worden geïnstalleerd. 

(Het probleem van de netwerkadapter werd niet op gereageerd.)

 

Ik zal morgen maar eens bellen, maar heeft iemand hier een lumineuze quickfix?

 

Groet!

 

2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
2.163 Weergaven
Bericht 2 van 3
2.163 Weergaven

Hoi @Zalmon

 

Ik ben bang dat ik helaas geen lumineuze quickfix voor je heb, enige wat ik nog kan bedenken is wellicht het verwijderen van restspanning, dat kun je doen door de accu en adapter te verwijderen, en dan een paar keer op de aanknop te drukken. 

Als dat niet werkt denk ik dat je het beste de fabrieksinstellingen kunt herstellen, om uit te sluiten dat er niet hardwarematig iets stuk is (uiteraard wel eerst je data veiligstellen!!)

 

Groetjes, 

Anu

Zalmon
New Voice
Bericht 3 van 3
2.154 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.154 Weergaven

Hoi @Anu,

 

Dank je voor je reactie.

 

De helpdesk kwam inderdaad ook met het voorstel om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen en ook toen werden de adapters niet gevonden. De diagnose is dus dat mijn laptop inwendig letsel heeft en ze mag een paar weken bij haar biologische ouders logeren. Hopelijk knapt ze hier van op.

 

Groet,

Zalmon

 

2 ANTWOORDEN 2