cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Akoya S6212T m.2 slot

SOLVED
5 REPLIES 5
monstro900
New Voice
Message 1 of 6
1,362 Views
Message 1 of 6
1,362 Views

Akoya S6212T m.2 slot

Hallo iedereen.

het moederbord van deze laptop beschikt over een 2242 m.2 slot. Het is een M-key slot en ik vraag mij af of deze SATA of PCIe ondersteunt. Ik dan deze info blijkbaar nergens terugvinden.

Alvast bedankt!

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Teske
Mentor
Message 6 of 6
1,249 Views
Message 6 of 6
1,249 Views

Hey @monstro900

 

Je notebook heeft een SSHD schijf. Als je deze zou willen vervangen door een SATA SSD dan kan dat. 

Maar het gebruik van een HDD en een SSD bijbouwen en ook nog de DVD behouden dat gaat niet. 

 

Mocht je hier meer informatie over willen dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze technische support afdeling. 

 

Je kunt ook meer informatie hierover vinden in de handleiding onder 

10.5. Accu / extra harde schijf inbouwen U kunt het optische station vervangen door een extra harde schijf, een accu of een subwoofermodule. OPMERKING! Extra harde schijven/accu‘s zijn niet in de levering inbegrepen.
 
Groetjes Teske 

View solution in original post

5 REPLIES 5
Teske
Mentor
Message 2 of 6
1,340 Views
Message 2 of 6
1,340 Views

Goedemorgen @monstro900

 

Zou je ons het MD en MSN nummer door kunnen geven van het notebook? 

Deze staan beide op de sticker op de onderkant van het notebook. 

 

Groetjes Teske 

monstro900
New Voice
Message 3 of 6
1,336 Views
Message 3 of 6
1,336 Views

Dag Teske,

MD 99270

MSN 30016230

 

mvg,

 

 

 

Teske
Mentor
Message 4 of 6
1,292 Views
Message 4 of 6
1,292 Views

Hoi @monstro900

 

Deze ondersteund SATA. 

 

Groetjes Teske 

monstro900
New Voice
Message 5 of 6
1,289 Views
Message 5 of 6
1,289 Views

hey @Teske ,

 

dus hier kan een 2242 sata ssd worden ingeplugd om het OS te installeren? De bedoeling is om de de aanwezige HDD te gebruiken als data schijf en zo ook tegelijkertijd de DVD writer te behouden.

mvg,

Teske
Mentor
Message 6 of 6
1,250 Views
Message 6 of 6
1,250 Views

Hey @monstro900

 

Je notebook heeft een SSHD schijf. Als je deze zou willen vervangen door een SATA SSD dan kan dat. 

Maar het gebruik van een HDD en een SSD bijbouwen en ook nog de DVD behouden dat gaat niet. 

 

Mocht je hier meer informatie over willen dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze technische support afdeling. 

 

Je kunt ook meer informatie hierover vinden in de handleiding onder 

10.5. Accu / extra harde schijf inbouwen U kunt het optische station vervangen door een extra harde schijf, een accu of een subwoofermodule. OPMERKING! Extra harde schijven/accu‘s zijn niet in de levering inbegrepen.
 
Groetjes Teske 
5 REPLIES 5