annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Akoya P6677 doet niks meer

5 ANTWOORDEN 5
Kat
Beginner
Bericht 1 van 6
2.168 Weergaven
Bericht 1 van 6
2.168 Weergaven

Akoya P6677 doet niks meer

Weet iemand wat het kan zijn, (natuurlijk net buiten de garantieperiode..) de laptop doet opeens niks meer. Wanneer je het probeert aan te zetten zie je geen lampjes oid. Wel zie je dat de adapter een lampje geeft als je de lader in het stopcontact stopt. Mogelijk defect moederbord? Dure vervanging?

Al ruim een maand geleden gebeurd maar ik baal ervan.. Te snel stuk naar mijn zin en gezien thuiswerk moest ik snel aan een ander. Hopelijk is het nog werkend te krijgen.

5 ANTWOORDEN 5
Kat
Beginner
Bericht 2 van 6
2.167 Weergaven
Bericht 2 van 6
2.167 Weergaven

Al surfende zie ik dat deze laptop in de 'meltdown' lijst voorkomt en dus zal het probleem wellicht in de processor zitten.

https://community.medion.com/t5/Nieuws/Meltdown-en-Spectre-kwetsbaarheden/m-p/53816#M2

Wel kwalijk dat de laptop pas na die geposte datum van dat bericht is gekocht.

REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 3 van 6
2.162 Weergaven
Bericht 3 van 6
2.162 Weergaven

Hi @Kat 

 

Je zou kunnen proberen de restspanning te verwijderen. Haal het toestel van de netstroom en verwijder de accu met de 2 schuifjes onderop de Notebook.

Druk 10x op de powerknop en sluit daarna de accu weer aan. Sluit de Notebook weer aan op het netstroom en probeer deze dan weer op te starten.

 

Met vriendelijke groet,

REV

Kat
Beginner
Bericht 4 van 6
2.150 Weergaven
Bericht 4 van 6
2.150 Weergaven

Dank je wel. Nee hoor, niks. Manlief is gelukkig heel handig maar dit apparaat is gewoon opgegeven.

REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 5 van 6
2.147 Weergaven
Bericht 5 van 6
2.147 Weergaven

Dat is erg jammer. Zit deze nog binnen de garantie? Dan zou je even contact op kunnen nemen met de Medion Servicelijn via 0900 - 2352534.

 

Vriendelijke groet,

REV

Kat
Beginner
Bericht 6 van 6
2.145 Weergaven
Bericht 6 van 6
2.145 Weergaven

Nee, helaas net niet meer.

5 ANTWOORDEN 5