annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Akoya E1226 (MD98570) netbook Internet werkt niet.

2 ANTWOORDEN 2
HugoW
Beginner
Bericht 1 van 3
106 Weergaven
Bericht 1 van 3
106 Weergaven

Akoya E1226 (MD98570) netbook Internet werkt niet.

Beste,

Na de nieuwe installatie van windows 7 starter werkt mijn internet niet meer naar behoren.

Ik heb voor de installatie de bijbehorende Recovery disc gebruikt en ook alle applicaties geintalleerd van de Application & support disc.

Ik heb een zeer goede en snelle internet verbinding, Mijn netbook zegt ook dat hij verbonden is met het internet.

Ik heb hem zowel met de kabel als met de Wifi verbonden, en hij vind de wife zonder problemen.

Maar als ik mij brownser open ( internet explorer standaard geinstalleerd ) dan duurt het meer dan 5 min voor bv google.be word geladen.

Als ik een zoek actie onderneem in google, duurt het ook meer dan 5 min voor de resulltaten worden geladen !

Als ik dan op één de de resultaten click, dan komt er na zéér land wachten een vermelding  : " Er is een probleem met het veigheidscertificaat van deze website "

Kies ik voor een ander zoekresultaat in google,  ik krijg altijd deze melding.

Ik geef een voorbeeld : 1. ik open de internet explorer . 2. ik ga naar google.com 3. na min 5 min wachten opent hij de pagina van google. 4. ik geef in google de zoekopdracht mercuris bbc . 5. Na meer dan 5 min wachten opent hij de zoekopdracht en geeft de resultaten weer . 6 ik klik dan op één van de resultaten. 7.na weer zeer lang wachten : " Er is een probleem met het veigheidscertificaat van deze website "

Ik heb op internet mij moe gezocht naar oplossingen, ik heb ook de laatste nieuwe driver update van Medion voor mijn netboek geintalleerd, ook zijn SSL en TLS protocollen ingeschakeld onder beveiligings sectie.

Weet weet hier raad mee ?

Ik ben nu ten einde raad.

Dank U,

Hugo.

2 ANTWOORDEN 2
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 3
39 Weergaven
Bericht 2 van 3
39 Weergaven

Hoi @HugoW ,

 

Heel vervelend dat je problemen ervaart met jouw nieuwe installatie van Windows 7. ik wil je vragen om rekening ermee te houden dat Windows 7 sinds 2020 niet meer ondersteund wordt door Microsoft. Na elke nieuwe Windows installatie, is het gebruikelijk dat oude stuurprogramma's bijgewerkt worden door Microsoft. Aangezien Windows 7 niet meer ondersteund wordt door Microsoft, zullen de stuurprogramma's niet bijgewerkt kunnen worden, met als gevolg een verminderde functionaliteit van jouw notebook.

 

Ik wil u adviseren om, indien mogelijk, een recentere Windows besturingssysteem op jouw notebook te installeren. Al was het maar om de veiligheidsrisico's die u loopt bij het gebruik van een verouderde besturingssysteem die niet meer ondersteund wordt.

 

Groet,

Paul2023

HugoW
Beginner
Bericht 3 van 3
21 Weergaven
Bericht 3 van 3
21 Weergaven

Bedankt voor uw antwoord !

Ik ben er van op de hoogte dat widows 7 niet meer word ondersteunt.

Ik heb dan ook windows 10 geinstalleerd maar dan is de netbook super traag, niet te doen.

Zou ik ms met het intalleren van Vista uit de problemen geraken ? 

2 ANTWOORDEN 2