abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Reboot/Restart problemen TV's

GELÖST
17 ANTWORTEN 17
Raichu
Moderator
Nachricht 1 von 18
10.216 Aufrufe
Nachricht 1 von 18
10.216 Aufrufe

Reboot/Restart problemen TV's

Beste klant,

 

Enkele dagen geleden is er een nieuwe software update voor TV’s beschikbaar gekomen.

 

Alle TV’s die deze update via internet mochten ontvangen, kunnen nu reboot/restart problemen geven.

Mocht u dit issue nu ook hebben en valt uw TV steeds uit, dan is dit geen defect aan uw TV, maar een probleem met deze nieuwe software update.

 

Door middel van de onderstaande workaround is het mogelijk om op dit moment toch gebruik te kunnen maken van de TV:

 

Koppel uw toestel los van het internet: Schakel de Wi-Fi verbinding uit, haal de netwerkkabel uit uw TV. Deactiveer indien niet mogelijk even de Wi-Fi op uw router en schakel vervolgens de TV in en voer een Eerste installatie uit via het menu Installatie. Stel uw TV tijdelijk in zonder internetverbinding.

 

Wij betreuren dit voorval ten zeerste maar willen u melden dat er met de hoogste urgentie gewerkt wordt aan een oplossing. Wij verzoeken u vriendelijk om deze oplossing af te wachten. Zodra wij een definitieve oplossing voor het reboot/restart hebben zullen wij dit vermelden op ons forum en onze website.

 

Met vriendelijk groet,

Uw MEDION Service Team

1 AKZEPTIERTE LÖSUNG

Akzeptierte Lösungen
Raichu
Moderator
Nachricht 10 von 18
7.761 Aufrufe
Nachricht 10 von 18
7.761 Aufrufe

Hallo ellinkhuizen,

Het probleem met de TV's is verholpen. Als u nu nog problemen ondervind, dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze helpdesk of de helpdesk van Ziggo. 

 

Groetjes Raichu

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

17 ANTWORTEN 17
Genie
Newcomer
Nachricht 2 von 18
7.974 Aufrufe
Nachricht 2 von 18
7.974 Aufrufe

Mag na deze update de opties 'Portaal en toepassingen', 'cookies' en 'internetverbinding' ingeschakeld worden, of dient er gewacht te worden tot deze update hersteld is ? ?

Raichu
Moderator
Nachricht 3 von 18
7.964 Aufrufe
Nachricht 3 von 18
7.964 Aufrufe

Hallo Genie,

De internetverbinding kan pas weer ingeschakeld worden op het moment dat de update hersteld is. Helaas wordt deze update anders opnieuw geïnstalleerd. Wij werken op dit moment aan een oplossing en zullen deze oplossing ook direct op deze pagina vermeld als deze beschikbaar is.

IvanSaez
New Voice
Nachricht 4 von 18
7.954 Aufrufe
Nachricht 4 von 18
7.954 Aufrufe

Raichu,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Als de tv aan het internet hang dan herstart het zichzelf elke 15 seconden (+/-). Ik heb nu internet uitgeschakeld en kan tenminste tv kijken. Maar Netflix, youtube, etc is nu niet mogelijk dus.

Hopelijk wordt het issue snel opgelost.

 

Mvg,

 

Ivan

Raichu
Moderator
Nachricht 5 von 18
7.948 Aufrufe
Nachricht 5 von 18
7.948 Aufrufe

Hoi  IvanSaez,

 

Wat fijn dat de TV op dit moment werkt met de tijdelijk oplossing. Wij hopen ook dat er snel een oplossing is zodat u weer gebruik kunt maken van Netflix e.d..

Groetjes Raichu 

Paulenjudith
Newcomer
Nachricht 6 von 18
7.839 Aufrufe
Nachricht 6 von 18
7.839 Aufrufe

Misschien een domme vraag, maar wij kijken tv via glasvezel, heb ik daar niet altijd een internetverbinding voor nodig? Ik heb namelijk nu de tv opnieuw geïnstalleerd zonder internetverbinding maar dan kan ik geen zenders vinden.... wat moet ik nu doen? 

Raichu
Moderator
Nachricht 7 von 18
7.814 Aufrufe
Nachricht 7 von 18
7.814 Aufrufe

Hallo Paulenjudith,

 

Hier weet ik helaas ook geen antwoord op, ik ga dit meteen even doorgeven aan ons technische team om dit na te na te kijken.

Groetjes Raichu

Raichu
Moderator
Nachricht 8 von 18
7.775 Aufrufe
Nachricht 8 von 18
7.775 Aufrufe

Hallo Paulenjudith,

 

Het probleem zou inmiddels verholpen moeten zijn. De TV kan weer op de normale wijze aangesloten worden en zou hierna zonder problemen moeten functioneren. Het zou kunnen dat de eerste installatie nogmaals doorlopen moet worden, maar dat verwacht ik niet.

 

Veel kijkplezier, Raichu

ellinkhuizen
Newcomer
Nachricht 9 von 18
7.764 Aufrufe
Nachricht 9 von 18
7.764 Aufrufe

hallo

 

heb ook digital tv kastje van ziggo, deze kan ik nu ook niet gebruiken hoe kan ik dit oplossen??

Raichu
Moderator
Nachricht 10 von 18
7.762 Aufrufe
Nachricht 10 von 18
7.762 Aufrufe

Hallo ellinkhuizen,

Het probleem met de TV's is verholpen. Als u nu nog problemen ondervind, dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze helpdesk of de helpdesk van Ziggo. 

 

Groetjes Raichu

17 ANTWORTEN 17