annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Reboot/Restart problemen TV's

RÉSOLU
17 RÉPONSES 17
Raichu
Moderator
Message 1 sur 18
10 209 Visites
Message 1 sur 18
10 209 Visites

Reboot/Restart problemen TV's

Beste klant,

 

Enkele dagen geleden is er een nieuwe software update voor TV’s beschikbaar gekomen.

 

Alle TV’s die deze update via internet mochten ontvangen, kunnen nu reboot/restart problemen geven.

Mocht u dit issue nu ook hebben en valt uw TV steeds uit, dan is dit geen defect aan uw TV, maar een probleem met deze nieuwe software update.

 

Door middel van de onderstaande workaround is het mogelijk om op dit moment toch gebruik te kunnen maken van de TV:

 

Koppel uw toestel los van het internet: Schakel de Wi-Fi verbinding uit, haal de netwerkkabel uit uw TV. Deactiveer indien niet mogelijk even de Wi-Fi op uw router en schakel vervolgens de TV in en voer een Eerste installatie uit via het menu Installatie. Stel uw TV tijdelijk in zonder internetverbinding.

 

Wij betreuren dit voorval ten zeerste maar willen u melden dat er met de hoogste urgentie gewerkt wordt aan een oplossing. Wij verzoeken u vriendelijk om deze oplossing af te wachten. Zodra wij een definitieve oplossing voor het reboot/restart hebben zullen wij dit vermelden op ons forum en onze website.

 

Met vriendelijk groet,

Uw MEDION Service Team

17 RÉPONSES 17
cvdhurk
Beginner
Message 11 sur 18
2 230 Visites
Message 11 sur 18
2 230 Visites

Ik vraag me af waarom ik een antwoord krijg op en vraag die over tv s gaan, terwijl ik een vraag over mijn laptop heb gesteld???

 

 

daddle
Superuser
Message 12 sur 18
2 221 Visites
Message 12 sur 18
2 221 Visites

@cvdhurk 

 

Hallo cvdhurk- Jij hebt hier in het Forum nog helemaal geen vraag gesteld. Dit  is de enige Post van jou  in het hele  FORUM. En hoezo zet je die hier in een TV Thread? Alles een beetje raar.

Groetjes, daddle

Raichu
Moderator
Message 13 sur 18
2 210 Visites
Message 13 sur 18
2 210 Visites

Hallo cvdhurk,

 

Helaas kan ik met de informatie die je doorgeeft niets opzoeken. Omdat we natuurlijk niet willen dat je je persoonlijke gegevens openbaar moet vermelden, kan ik je op dit moment hier niet verder helpen. Mocht je een probleem of defect met je notebook ondervinden, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze helpdesk. Dit kan via ons contactformulier of telefonisch. Via de onderstaande link kom je bij al onze contactmogelijkheden uit:

 

https://www.medion.com/nl/service/contact

 

Hopelijk kunnen we je bij onze helpdesk snel verder helpen.

 

Groetjes Raichu

daddle
Superuser
Message 14 sur 18
2 193 Visites
Message 14 sur 18
2 193 Visites

@Raichu 

 

@cvdhurk heeft helemaal geen vraag gesteld. De enige post is diegene met het bezwaar over een antwoord betrekkelijk een TV. Maar er zit nergens een  post met een vraag. Deze Post hier ist zijn eerste post at all. Zie de statistiek.  

 

Groetjes daddle

Raichu
Moderator
Message 15 sur 18
2 185 Visites
Message 15 sur 18
2 185 Visites

@daddle ,

 

Das stört mich nicht. Es gibt tatsächlich eine Frage, und ich versuche, sie mit den Informationen, die ich habe, zu beantworten. Das ist die Absicht der Community.

 

Raichu

daddle
Superuser
Message 16 sur 18
2 175 Visites
Message 16 sur 18
2 175 Visites

@Raichu 

 

Warum eine solche Antwort? Ich weiss als SuperUser wozu das Forum da ist und bediene das entsprechend seit Jahren.

Hier im Forum gibt es keine solche Frage. von  @cvdhurk  :

Wenn Ihr eine Frage z.B. über einen Hotline Anruf bekommen habt, und den Kunden hierhin verweist, kann die Frage hier im Forum keiner wissen, da hier keine gestellt wurde, zumindest eine ohne Bezug zum Thread und ohne eine Vorgeschichte, auf die er anscheinend abstellt.

 

Also bitte über eine gestellte Sachfrage, von der Du meinst  sie sei vorhanden, aufklären, die hier bis jetzt  im Forium definitv nicht gestellt wurde.

  @cvdhurk hat nur einmal mit der merkwürdigen Kommentarnachfrage zu einem Laptop hier gepostet, ohne Bezug zum Inhalt des Threads .

Und ohne dass es eben diese die Nachfrage berechtigende vorherige Frage zu einem Laptop gebeben hat, zumindest nicht im Forum! 

Und bitte diese Art  Klippschulaufklärung an mich bitte unterlassen, wenn meine Kritik ob der Unlogik im ganzen Vorgang so deutlich ist.

 

Gruss, daddle

 

 

 

 

 

Raichu
Moderator
Message 17 sur 18
2 171 Visites
Message 17 sur 18
2 171 Visites

@daddle 

 

Ich werde mich hier nicht auf eine Diskussion einlassen. Der Kunde stellt eine Frage und erhält dafür eine Antwort.

daddle
Superuser
Message 18 sur 18
2 164 Visites
Message 18 sur 18
2 164 Visites

@Raichu 

 

Ziemlich abgehoben! Es geht nicht um Diskusison, sondern um die nicht nachvollziebare Unlogik im Ablauf.

Wenn man sich dann auf eine solche arrogannte Posítion zurückzieht hat man es anscheinend nötig. Sorry, aber so sollte ein Moderator nicht mit einem langgedientem User umgehen, der hier sehr víel Gutes für Medion Kunden tut,  und viele eigentliche Serviceaufgaben übernimmt!

 

 

17 RÉPONSES 17