cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Hipserv medion

6 REPLIES 6
Joaquin
Apprentice
Message 1 of 7
5,507 Views
Message 1 of 7
5,507 Views

Hipserv medion

1.png2.png3.png

Ik gebruik weer al jaren mijn medion NAS en ik wil eindelijk de HipServ premium gebruiken na veel zoeken heb ik eindelijk het programma gevonden. Instalatie verloop prima nu wil ik gaan inloggen.

 Ik krijg telkens dezlefde melding "Kan geen referenties valideren". Ik volg de instrucites en ik kan niet vinden wat fout gaat. Kan iemand mij ermee helpen?

 

6 REPLIES 6
Anu
Scientist
Message 2 of 7
5,311 Views
Message 2 of 7
5,311 Views

Hoi @Joaquin

 

Ik heb de NAS zelf niet, dus geen directe ervaring mee, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat deze NAS soms problemen heeft als er speciale tekens in de gebruikersnaam of het wachtwoord gebruikt worden (ik kan helaas niet meer terugvinden waar ik dat gelezen heb 😞 ). 

Misschien eens proberen met een wachtwoord met alleen cijfers en letters?

 

Groetjes, 

Anu

Iks-Jott
Superuser
Message 3 of 7
5,306 Views
Message 3 of 7
5,306 Views


@Anuschrieb:

Hoi @Joaquin

 

... maar ik meen ergens gelezen te hebben dat deze NAS soms problemen heeft als er speciale tekens in de gebruikersnaam of het wachtwoord gebruikt worden (ik kan helaas niet meer terugvinden waar ik dat gelezen heb 😞 ). 



Hoi @Anu en @Joaquin

 

Dat kan ik bevestigen @Anu, dat heeft in de Duitse community een van de Medion medewerkers gezegd.

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Joaquin
Apprentice
Message 4 of 7
5,302 Views
Message 4 of 7
5,302 Views

bedankt voor de informatie. Ik ben onmiddelijk aan de slag gegaan, de gebruikersnaam heeft bij mij geen teken en dus daar hoef ik geen verandering aan te brengen. De wachtwoord heb ik aangepast door voor een simpele te testen. ook deze werk niet ik krijg dezelfde melding.

Met de verwijzign naar de duitse site ga ik opzoek naar de informatie en contact proberen te legen met de andere persoon.

 alvast bedankt voor de input

 

groet,

 Joaquin Pietersz

Joaquin
Apprentice
Message 5 of 7
5,258 Views
Message 5 of 7
5,258 Views

Hallo,

Ik heb de duitse informatie over Hipserv vertaald en gelezen, ik ben een stap verder gekomen.

Ik krijg de map op mijn bureaublad  MySync-admin@medion........... Alleen het inloggen wil niet lukken. Ik heb ook geprobeerd de inloggen gegevens aan te passen en deze bied ook geen oplossing. Ik kon nergens lezen of de firewall of antivirus een probleem kan zijn.

Is iemand bekend met de supportemail van de betreffende bedrijf: support@hipplay.com(gekregen van medion)  of support@axentra.com ik heb aan beide een email gestuurd en beide emails bestaan niet, weet iemand of de bedrijven zijn overgenomen door een andere?

 

Weet iemand misschien een oplossing voor mijn laatste stap, ik ben je erg dankbaar als je de goudenttip voor mij heb. 

 

Joaquin Pietersz

rmserver
Newcomer
Message 6 of 7
4,666 Views
Message 6 of 7
4,666 Views

Ik lees dit bericht en had ook problemen met de synchronisatie via de software en heb gedaan wat hier werd beschreven ik heb mijn wachtwoord aangepast (alleen letters en cijfers gebruiken) en nu werkt Mysync versie 2.0 wel.

Poorten wel in de router aangemaakt / open gezet ?

 

Poort 443

Poort 80 

Poort 8080

Poort 21

Poort 22

 

succes

 

Joaquin
Apprentice
Message 7 of 7
4,655 Views
Message 7 of 7
4,655 Views

Kunt u mij vertellen waar u mysync 2.0 heeft gevonden. Ik kan het nergen op internet vinden. 

 

6 REPLIES 6