annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HDDrive 2 Go 1T / MD 90186

4 ANTWOORDEN 4
bahnhof
Beginner
Bericht 1 van 5
32.361 Weergaven
Bericht 1 van 5
32.361 Weergaven

HDDrive 2 Go 1T / MD 90186

Kan op externe schijf geen backup meer opslaan. Hoe kan ik dit verhelpen ? Bij controle schijfstation worden geen problemen vermeld.
4 ANTWOORDEN 4
Contessa
Explorer
Bericht 2 van 5
32.357 Weergaven
Bericht 2 van 5
32.357 Weergaven

Hallo @bahnhof

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groete, Contessa
Anu
Scientist
Bericht 3 van 5
32.343 Weergaven
Bericht 3 van 5
32.343 Weergaven

Hoi Bahnhof, Hoe wil je precies een backup maken, en wat gebeurt er dan precies, krijgt je iets van een foutmelding of zo? Je kunt een schijfcontrole uitvoeren, dus de schijf wordt wel goed herkend door Windows neem ik aan? kun je wel gewoon data naar je hardeschijf kopieren en plakken? (Ik zelf zou overigens altijd zo mijn backup maken, en niet via een programma). Groetjes, Anu
bahnhof
Beginner
Bericht 4 van 5
32.335 Weergaven
Bericht 4 van 5
32.335 Weergaven

Ik heb schijfcontrole gedaan, en er waren geen fouten. Heb backup geprobeerd via windows en norton en dat geeft aan dat er geen backup gedaan kan worden. Kan wel kopieren naar externe schijf. Heb ook al de schijf een keer gefragmenteerd. Kan dit evt. komen van virus RecyycleBin. Bij het scannen met avira blijft de scan daar hangen.
Anu
Scientist
Bericht 5 van 5
32.330 Weergaven
Bericht 5 van 5
32.330 Weergaven

Wordt er nog een reden gegeven waarom er geen backup gemaakt kan worden? Krijg je daar een foutmelding bij? En heb je de schijfcontrole op de externe schijf uitgevoerd of ook op de schijf van de PC? Ik vermoed dat het probleem in dit geval niet in de externe schijf zit. Persoonlijk zou ik er overigens altijd voor kiezen om zelf handmatig bestanden te kopieren naar mijn externe schijf, en niet op een programma te vertrouwen voor het maken van mijn backup. zo voorkom je dat als er problemen zijn met het backup programma, dat je in 1 keer je hele backup kwijt bent. Ik heb dan ook geen ervaring met de backup programma's van Windows en Norton, maar ik kan me voorstellen dat een virus, of problemen in de hardeschijf of in de software wel voor problemen kan zorgen bij het maken van een backup. Groetjes, Anu
4 ANTWOORDEN 4