annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activiteit NAS 86979.03

3 ANTWOORDEN 3
Maikel
Beginner
Bericht 1 van 4
25.167 Weergaven
Bericht 1 van 4
25.167 Weergaven

Activiteit NAS 86979.03

Hi, 

Mijn NAS heb ik op de router aangesloten. Blauwe led is continu aan, groene led knippert continu. Dit zou betekenen dat er continu gegevensoverdracht is.

Ik heb alle applicaties afgesloten (torrent, backup enz.) dus de schijf zou in rustmodes moeten gaan.

Hoe kan ik de gegevensactiviteit op de NAS controleren, maw hoe kan ik zien wat er aan de hand is?

3 ANTWOORDEN 3
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 4
25.088 Weergaven
Bericht 2 van 4
25.088 Weergaven

Hoi @Maikel,

 

welkom op de community.

 

Is dat al van begin af geweest?


Maikel schreef:

Hoe kan ik de gegevensactiviteit op de NAS controleren, maw hoe kan ik zien wat er aan de hand is?


Daarop heb ik geen antwoord!

 

Maar de community bestaat ook om ervaringen met elkaar te delen.

 

Ik heb de Medion NAS Server (LifeCloud) 2x2 TB MD90221 MSN 50048828.

 

De groene led is bij mij nooit continu aan. Ze is een seconde of twee aan daarna knippert ze, aan, knipperen enz. Ik denk, als er een gegevensoverdracht plaatsvindt, moet op dat moment ook de blauwe led van de harde schijf knipperen. En dat gebeurd bij mij niet. Wel als er een data transfer plaatsvindt knipperd groen en blauw.

 

Mijn groene led knipperd ook als ik de NAS via de powerknop uitgeschakeld heb. Ook dat lijkt normaal te zijn. Ik heb mijn eerste NAS waar ik dat ook heb gehad ook om andere redenen terug gestuurd en een andere gekregen. Ook daar, NAS uit, groene led knipperd. Tenslotte heb ik in een forum andere users gevraagd. Die hadden het ook.


Groetjes
Iks-Jott

Sorry voor fouten maar Nederlands is niet mijn moedertaal.

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Maikel
Beginner
Bericht 3 van 4
22.405 Weergaven
Bericht 3 van 4
22.405 Weergaven

Blauw brand bij mij continu, groen knippert continu. Bij poweroff brand of knippert niets.

Aan het knipperen te zien moet er activiteit qua data plaatsvinden.

Iks-Jott
Superuser
Bericht 4 van 4
22.388 Weergaven
Bericht 4 van 4
22.388 Weergaven


Maikel schreef:

Bij poweroff brand of knippert niets.



@Maikel

 

Als dat bij jou zo is, moet ik nog eens contact opnemen met de support van Medion.

 

Groetjes

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
3 ANTWOORDEN 3