abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Kaartmateriaal via geheugenkaart werkt niet

2 ANTWORTEN 2
Opi
Beginner
Nachricht 1 von 3
22.191 Aufrufe
Nachricht 1 von 3
22.191 Aufrufe

Kaartmateriaal via geheugenkaart werkt niet

Ik heb voor mijn navigatie de kaarten Nederland, Belgie en Duitsland op het navigatiesysteem staan en alle andere kaarten heb ik ooit verwijderd om ruimte te besparen, aangezien ik zelden buiten de vermelde landen kom. Nu heb ik voor vakantie een geheugenkaartje wat ik nog heb liggen gepakt, en heb ik daar de kaarten van Spanje en Frankrijk opgezet, en het kaartje in het navigatiesysteem gestop, maar op de een of andere manier werkt dit niet? Ik kan nog steeds alleen maar kiezen voor Nederland, Belgie en Duitsland. Ik heb het systeem uiteraard al opnieuw opgestart, en de kaarten staan in een map met de naam MapRegions, zoals ze ook op de dvd staan, het geheugenkaartje was eerst leeggemaakt en geformatteerd met Fat32. Het gaat ook om de kaarten die er oorspronkelijk bijzaten, dus dit zou ook goed moeten zijn, iemand enig idee wat er misgaat, of is het geheugenkaartje misschien stuk?
2 ANTWORTEN 2
Iks-Jott
Superuser
Nachricht 2 von 3
22.186 Aufrufe
Nachricht 2 von 3
22.186 Aufrufe

Hoi @Opi, welkom bij de community.Ik geloof niet dat de kaart stuk is. Want ik heb bij de Duitse community gelezen dat het niet lukt, als je kaarten op de geheugenkaart en tegelijkertijd in het navigatietoestel hebt. Zo begrijp ik het tenminste. Als je geinteresseerd bent, kan ik de links naar die berichten hier ter beschikking stellen. Of ik moet proberen ze te vertalen. Wat zeker niet zo gemakkelik voor mij is. Soms is voor hulp ook het MD en MSN nummer van jouw toestel noodzakelijk. Groetjes, Iks-Jott. Sorry, maar Nederlands is niet mijn moedertaal.
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Contessa
Explorer
Nachricht 3 von 3
22.163 Aufrufe
Nachricht 3 von 3
22.163 Aufrufe

Hallo @Opi

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groete, Contessa
2 ANTWORTEN 2