cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Inloggen op GoPal Assistant

SOLVED
17 REPLIES 17
ERIKDS
Contributor
Message 1 of 18
11,938 Views
Message 1 of 18
11,938 Views

Inloggen op GoPal Assistant

Hallo, sinds eind vorig jaar kan ik niet meer inloggen op GopPal Assistant, ik krijg dan steeds onderstaande melding waarbij het systeem dan ook volledig vastloopt.

2016-07-20_121024.jpg

 

17 REPLIES 17
Anu
Scientist
Message 11 of 18
5,733 Views
Message 11 of 18
5,733 Views

Hoi @Franske

 

Als je de navigatie aansluit op je PC krijg je normaal even een schermpje met 2 grijz blokjes en een paar groene pijltjes. Heb je al eens geprobeerd om daar de kiezen voor de grijze blokjes voor massaopslag? Volgens mij als je niet kiest gaat hij naar automatisch naar Active sync modus (groene pijltjes), en daar heb je Windows Mobiel apparaatcentrum of iets in die geest bij nodig. Bij massaopslag heb je die optie niet nodig, misschien werkt hij dan wel?

 

Groetjes, 

Anu

Franske
New Voice
Message 12 of 18
5,718 Views
Message 12 of 18
5,718 Views

Beste Anu

Bedankt voor je mail. Ik heb mijn app. aangesloten op mijn comp.Helaas zie ik even geen grijs schermpje laat staanblokjes of groene pijltjes.

Mvrgr. Franske

Anu
Scientist
Message 13 of 18
5,706 Views
Message 13 of 18
5,706 Views

Hoi @Franske

 

Ik weet zo uit mijn hoofd niet meer of het een grijs scherm is, maar het komt heel even in het beeld van je navigatiesysteem op het moment dat je hem aansluit op je PC, als je geen keuze maakt gaat hij vanzelf verder binnen een paar seconden.

 

Groetjes, 

Anu

ERIKDS
Contributor
Message 14 of 18
13,363 Views
Message 14 of 18
13,363 Views

Hallo Franske,

Ik had hetzelfde probleem zoals zoveel anderen ook en hetgeen er in die link verteld wordt dat klopt althans bij mij werkt Windows Mobile Apparaatcentrum terug, je moet wel eerst jouw huidige versie van WMAC verwijderen en een nieuwe  (32 of 64 bit) installeren, dan onderaan je scherm op het zoekglas tikken en services intypen, even wachten en dan krijg je onderstaand scherm waar je onderaan connectiviteit voor Windows Mobile 2003 apparaten zit staan, daar 2x op tikken zodat eigenschappen opent => zie voor verdere stappen onderaan

2017-09-19_092445.jpg2017-09-19_094631.jpg

 

In dit scherm Aanmelden selecteren en Lokaal systeemaccount + Service kan interactief enz......... aanvinken, onderaan op toepassen tikken en op OK en klaar is Kees.

Herstart vervolgen jouw computer, WMAC geeft dan soms nog enkele foutboodschappen maar verder werkt alles toch zoaLs het hoort.

Open nu in deze volgorde Medion GoPal assistant, start jouw GPS op en nadat deze volledig is opgestart sluit dan de USB kabel aan en als alles goed gaat krijg je verbinding, veel succes ermee, Groeten Erik

 

Berry
Visitor
Message 15 of 18
5,652 Views
Message 15 of 18
5,652 Views

Beste ERIKDS,

Hartelijk dank voor deze geweldige oplossing alles werkt weer perfect.

 

Groetjes Berry

 

 

ERIKDS
Contributor
Message 16 of 18
5,626 Views
Message 16 of 18
5,626 Views

Graag gedaan Berry!

Franske
New Voice
Message 17 of 18
5,614 Views
Message 17 of 18
5,614 Views

ERIKDS

Je zult het niet geloven maar gisteravond is het me gelukt om via jouw oplossing mijn medion gopal weer aan de praat te krijgen.

Ik kan nu weer eens nieuwe kaarten aanschaffen.

Mvrgr. Frans Smulders

ERIKDS
Contributor
Message 18 of 18
5,596 Views
Message 18 of 18
5,596 Views

Blij dat ik jou heb kunnen helpen Franske trouwens de fout ligt deze keer eens niet bij Medion maar bij Microsoft die met hun laatste grote update ergens in augustus (de Creator update versie 1703) blijkbaar enkele zaken over het hoofd hebben gezien waaronder Windows Mobile apparaatcentrum, bij mij werkte ook het geluid niet meer na die update, slechte punten voor Microsoft deze keer......

17 REPLIES 17