annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

stofzuiger gaat niet naar de wifi

3 ANTWOORDEN 3
Marcels346
Beginner
Bericht 1 van 4
2.579 Weergaven
Bericht 1 van 4
2.579 Weergaven

stofzuiger gaat niet naar de wifi

Kan robot stofzuiger niet met App verbinden.

Ik heb sinds kort de robotstofzuiger MD18861. Ik probeer de robot aan te melden via de bijbehorende app. Echter krijg ik constant een foutmelding ‘robot failed to connect with the wifi network’. Echter heb ik zeker weten het wachtwoord goed. Ik heb de robot en modem vlak bij elkaar gehad, heb beide gereset.. maar niks werkt. Kunnen jullie mij hier mee helpen?

3 ANTWOORDEN 3
REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 2 van 4
2.573 Weergaven
Bericht 2 van 4
2.573 Weergaven

Hallo @Marcels346 

 

Laad de applicatie Medion® Robot MD 18861 in de Google Play Store (voor Android-apparaten) of in de App Store (voor iPhones) op de smartphone / tablet en installeer de app. Bij de eerste installatie moet de robotstofzuiger zich in de oplader en de oplader zich in de omgeving van de internetrouter of een WiFi-repeater bevinden.

Schakel zowel de localisatie diensten, de Bluetooth-functie en ook de WiFi-functie op uw smartphone in en start de applicatie MEDION Robot MD 18861.

Volg daarna de aanwijzingen in de app.

 

U kunt het toestel eventueel ook nog naar de fabriekswaarden terugzetten 
Druk op de START/PAUZE-toets 3 en houd deze gedurende ca. 10 seconden ingedrukt om de robotstofzuiger te resetten.
Alle controlelampjes gaan gedurende ca. 1-2 seconden uit. De robot wordt opnieuw gestart en alle controlelampjes lichten opnieuw op. 
Bij het resetten naar de fabrieksinstellingen wordt alle opgeslagen informatie van de plattegrond gewist. De verbinding met de App moet opnieuw tot stand worden
gebracht en de verkenningsronde moet opnieuw worden uitgevoerd om een nieuwe plattegrond aan te maken.

 

Hartelijke groet,

REV

 

Marcels346
Beginner
Bericht 3 van 4
2.544 Weergaven
Bericht 3 van 4
2.544 Weergaven

Hij doet het nog steeds niet, wat ik ook probeer. Wat moet ik doen? Stofzuiger terugsturen?

REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 4 van 4
2.526 Weergaven
Bericht 4 van 4
2.526 Weergaven

@Marcels346 

 

Wellicht is het verstandig om contact op te nemen met Medion Service Center. Deze hebben misschien nog andere oplossingen om te proberen. Of kunnen wellicht een reparatie opdracht aanmaken. 

 

Hartelijke groet,

REV

3 ANTWOORDEN 3