abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Watertank MDN17116 gebroken

GELÖST
11 ANTWORTEN 11
Freecycling
New Voice
Nachricht 1 von 12
3.725 Aufrufe
Nachricht 1 von 12
3.725 Aufrufe

Watertank MDN17116 gebroken

Onze goede doelen stichting heeft een MD17116 gedoneerd gekregen maar helaas is de watertank gebroken en kan niet meer worden gebruikt. Overal gezocht of deze ergens te krijgen/kopen is maar helaas zonder resultaat. Iemand die weet hoe hier aan te komen? Onze dank is groot! 

Yvonne, bestuurslid
www.stichtingfreecycling.nl 

2 AKZEPTIERTE LÖSUNGEN

Akzeptierte Lösungen
Girlnod
Moderator
Nachricht 10 von 12
2.759 Aufrufe
Nachricht 10 von 12
2.759 Aufrufe

Hallo @Freecycling 

 

Eventueel kun je proberen de postcode als 1234xx of als 1234 xx proberen te typen en kijken welke van de 2 postcodes werkt. Als je in België woont dan kun je eventueel kijken of het land naar België aanpassen een oplossing biedt.

 

groetjes,

Girlnod

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Girlnod
Moderator
Nachricht 12 von 12
3.642 Aufrufe
Nachricht 12 von 12
3.642 Aufrufe

Hallo @Freecycling,

 

Wat fijn om te horen dat het is gelukt! Helaas was ik te laat met het wensen voor een prettig weekend dus een prettige dag nog gewenst!

 

Groetjes,

Girlnod. 

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

11 ANTWORTEN 11
Girlnod
Moderator
Nachricht 2 von 12
2.789 Aufrufe
Nachricht 2 von 12
2.789 Aufrufe

Hallo @Freecycling 

 

Als je naar de volgende link gaat MEDIONserviceshop dan kun je een aanvraag indienen om de voorraad van de watertank te laten controleren. Er is momenteel nog voorraad echter is die niet gelinkt met onze serviceshop. Wanneer u een aanvraag indient dan word de voorraad gelinkt en krijgt u een e-mail zodra dit proces voltooid is. Hierna kunt u de watertank bestellen.

 

groetjes,

Girlnod. 

Freecycling
New Voice
Nachricht 3 von 12
2.786 Aufrufe
Nachricht 3 von 12
2.786 Aufrufe

Goedemorgen Girlnod,

Dank je wel voor je snelle reactie!

Als ik op de link klik krijg ik de foutmelding HTTP Status 500

Freecycling
New Voice
Nachricht 4 von 12
2.785 Aufrufe
Nachricht 4 von 12
2.785 Aufrufe

Nog twee keer geprobeerd maar nu werkt de link wel

Freecycling
New Voice
Nachricht 5 von 12
2.784 Aufrufe
Nachricht 5 von 12
2.784 Aufrufe

Ik moet blijkbaar toch eerst aanmelden op deze pagina, dacht dat dit kon met het account dat ik ook gebruik voor de community maar dat gaat niet. Als ik nu een account aan maak krijg ik de melding dat ik een geldige postcode moet opgeven maar dat doe ik. Het land blijft ook op Deutschland staan dus ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Ik kan dat ook niet veranderen.

Nu lees ik ook dat het adres overeen moet komen met mijn factuuradres maar dat heb ik natuurlijk niet want wij hebben de machine gedoneerd gekregen. Hoe nu verder?

Girlnod
Moderator
Nachricht 6 von 12
2.782 Aufrufe
Nachricht 6 von 12
2.782 Aufrufe

Hallo @Freecycling 

 

Inderdaad zou de site automatisch op Duitsland kunnen komen te staan. Wanneer je de pop-up weg klikt dan zou je bovenaan het land en de taal kunnen aanpassen naar Nederland en Nederlands. Het bezorgadres en factuur adres is puur voor wanneer u de bestelling wilt plaatsen. U kunt alsnog het product bestellen ook al is het gedoneerd. Het beste kunt u eventueel ook contact opnemen met MEDION zelf zodat zij een aanvraag voor u kunnen indienen mocht u de website niet terug kunnen zetten naar Nederlands. 

 

Groetjes,

Girlnod. 

Freecycling
New Voice
Nachricht 7 von 12
2.776 Aufrufe
Nachricht 7 von 12
2.776 Aufrufe

Girlnod ontzettend bedankt, het is allemaal gelukt.

Girlnod
Moderator
Nachricht 8 von 12
2.771 Aufrufe
Nachricht 8 von 12
2.771 Aufrufe

Hallo @Freecycling 

 

Wat fijn om te horen dat het is gelukt! Hopelijk zal de voorraad snel bijgevuld worden zodat je weer van het apparaat kan genieten 🙂

 

Groetjes,

Girlnod

Freecycling
New Voice
Nachricht 9 von 12
2.763 Aufrufe
Nachricht 9 von 12
2.763 Aufrufe

Goedemorgen,

Ik heb bericht dat de watertank op voorraad is en heb deze in mijn winkelmandje geplaatst.
Nu krijg ik bij mijn winkelmandje dat er naar onze regio niet verstuurd kan worden.
Gekeken bij de factuurgegevens en daar heb ik het probleem dat ik onze postcode niet kan invullen. Ik krijg dan de melding "Geef alstublieft een geldige postcode op!" terwijl dit de juiste postcode is. 

Wat nu te doen?

Girlnod
Moderator
Nachricht 10 von 12
2.760 Aufrufe
Nachricht 10 von 12
2.760 Aufrufe

Hallo @Freecycling 

 

Eventueel kun je proberen de postcode als 1234xx of als 1234 xx proberen te typen en kijken welke van de 2 postcodes werkt. Als je in België woont dan kun je eventueel kijken of het land naar België aanpassen een oplossing biedt.

 

groetjes,

Girlnod

11 ANTWORTEN 11