annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Storing robotstofzuiger Medion S30 sw

6 ANTWOORDEN 6
BEP
New Voice
Bericht 1 van 7
1.650 Weergaven
Bericht 1 van 7
1.650 Weergaven

Storing robotstofzuiger Medion S30 sw

Goedendag, mijn robotstofzuiger zit in een storing en helaas helpt de reset button niet... De borstel van de stofzuiger blijft draaien als de stofzuiger uit staat. Het draaien stopt alleen als de robotsofzuiger helemaal leeg is. Weten jullie toevallig wat te doen? De stofzuiger is overigens pas een paar maanden oud dus ik verwacht dat ie indien nodig nog onder de garantie valt.

6 ANTWOORDEN 6
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 7
1.611 Weergaven
Bericht 2 van 7
1.611 Weergaven

Hallo @BEP en welkom
Het is een storing die niet kan worden verholpen. Neem contact op met Medion Support en zij zullen een RMA initiëren.
Doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Femke
Visitor
Bericht 3 van 7
1.491 Weergaven
Bericht 3 van 7
1.491 Weergaven

Hallo, ik ervaar helaas hetzelfde probleem.

De batterij was volledig leeg en bij de opstart van de robot begon de borstel continu te draaien. 

Is dit opgelost door Medion?

BEP
New Voice
Bericht 4 van 7
1.458 Weergaven
Bericht 4 van 7
1.458 Weergaven

Hoi Femke, de reactie van Medion is het volgende: 
"Wij danken u voor uw bericht aan Medion. Uit uw bericht maken wij op dat uw robotstofzuiger een storing vertoont, waarbij de hoofdborstel blijft draaien.

Wij willen u adviseren om de sensoren te reinigen met een droge, schone doek. Tevens kunt u controleren of de borstel van het apparaat wellicht goed op zijn plaatst zit.

Als laatste kunt u het apparaat terugzetten naar de fabrieksinstellingen door de aan/uit knop gedurende 10 seconde ingedrukt te houden. Zodra alle ledjes uit gaan, kunt u de aan/uit knop loslaten. Na ca. 1 á 2 seconde zullen deze opnieuw aan gaan en kunt u opnieuw verbinding maken met het apparaat.

Indien de bovenstaande adviezen niet geholpen hebben om het probleem te verhelpen, verzoeken wij u ons daarvan op de hoogte te stellen."

 

Helaas hebben bovenstaande tips niet geholpen en ga ik opnieuw contact met Medion opnemen...

Teske
Mentor
Bericht 5 van 7
1.346 Weergaven
Bericht 5 van 7
1.346 Weergaven

Hoi @BEP

 

Ik las dat je opnieuw contact met Medion op ging nemen. 
Is het probleem ondertussen opgelost of loop je nog ergens tegen aan? 

 

Groetjes Teske

BEP
New Voice
Bericht 6 van 7
1.331 Weergaven
Bericht 6 van 7
1.331 Weergaven

Hoi Teske,

 

Ik mag 'm opsturen en dan zal het probleem vast en zeker verholpen worden. Dank voor je interesse!

 

Met vriendelijke groet,

Brenda

hansa66
Beginner
Bericht 7 van 7
1.070 Weergaven
Bericht 7 van 7
1.070 Weergaven

Ik had hetzelfde probleem. Dat treed steeds op als de stofzuiger ergens vaststaat. De truc die ik gebruik is het volgende:

Zet de robot op de oplader. Hij zal gaan laden maar de borstel blijft draaien. Wacht 5 minuten, dan het stofreservoir eraf halen (op de lader laten, anders werkt het niet) en dan de borstell via de stofreservoir ingang blokkeren tot hij stopt. 

Daarna laadt hij weer zonder dat de borstel weer gaat draaien. 

Hierna werkt hij weer gewoon.

Wel even de sensoren ook schoonmaken.

 

Succes,

 

Hans

6 ANTWOORDEN 6