annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Stofbak robotstofzuiger 19601

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
Monique101
Beginner
Bericht 1 van 3
2.022 Weergaven
Bericht 1 van 3
2.022 Weergaven

Stofbak robotstofzuiger 19601

Ik wil het stofzuigerbakje legen, maar krijg deze met geen mogelijkheid open. Wat doe ik verkeerd? Ik heb ‘m wel uit de robot, maar dan staat er in de handleiding “klap het deksel omhoog”... hoe dan?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 3
2.020 Weergaven
Bericht 2 van 3
2.020 Weergaven

Moin @Monique101 

moin @Monique101 en welkom

het is makkelijk je neemt het filter in je linkerhand (de wassende maan). duim aan de buitenrand. (de sticker met het schrijven wijst van je af.) Met je rechterhand pak je de uitsparing met vier vingers vast (daar is het fijnfilter). de duim blijft omhoog. (Je kijkt nu naar de twee duimen). Nu druk je de vier vingers naar je toe en de flap gaat open. het is zo gemakkelijk dat je er straks om moet lachen.

 

WP_20210327_11_34_03_Pro.jpgWP_20210327_11_34_09_Pro.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 3
2.021 Weergaven
Bericht 2 van 3
2.021 Weergaven

Moin @Monique101 

moin @Monique101 en welkom

het is makkelijk je neemt het filter in je linkerhand (de wassende maan). duim aan de buitenrand. (de sticker met het schrijven wijst van je af.) Met je rechterhand pak je de uitsparing met vier vingers vast (daar is het fijnfilter). de duim blijft omhoog. (Je kijkt nu naar de twee duimen). Nu druk je de vier vingers naar je toe en de flap gaat open. het is zo gemakkelijk dat je er straks om moet lachen.

 

WP_20210327_11_34_03_Pro.jpgWP_20210327_11_34_09_Pro.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Monique101
Beginner
Bericht 3 van 3
2.013 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.013 Weergaven

Haha, alles is makkelijk als je weet hoe! 😂 Het is me gelukt. Super bedankt voor het antwoord! 👍🏻

2 ANTWOORDEN 2