annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Robotstofzuiger Medion MD19731

5 ANTWOORDEN 5
Miet
New Voice
Bericht 1 van 6
1.659 Weergaven
Bericht 1 van 6
1.659 Weergaven

Robotstofzuiger Medion MD19731

Sinds een half jaar heb ik mijn robotstofzuiger. Altijd tevreden geweest maar sinds enkele dagen draaien de zijborsteltjes niet meer. Alles volledig schoongemaakt zoals in de handleiding staat vermeld maar het probleem geraakt niet opgelost en de robotstofzuiger blijft ook rond zijn as draaien precies of hij zijn route niet vindt. Slaat erna dan in alarmmodus. 

5 ANTWOORDEN 5
Teske
Mentor
Bericht 2 van 6
1.655 Weergaven
Bericht 2 van 6
1.655 Weergaven

Goedemorgen @Miet

 

Wat vervelend dat er problemen zijn met de robotstofzuiger. Zou je de volgende vragen kunnen beantwoorden? 

- Komt er een foutmelding? 

- Op welke ondergrond zuigt deze stofzuiger? 

- Krijg je piepjes te horen? Zo ja, hoeveel? 

- Is de stofzuiger volgeladen? 

- Zijn er knipperende lampjes? Zo ja, wanneer? 

- Heb je al in de handleiding gekeken bij hoofdstuk 9? 

 

Groetjes Teske 

Miet
New Voice
Bericht 3 van 6
1.650 Weergaven
Bericht 3 van 6
1.650 Weergaven

Hallo

Bij opstart piept hij 3x na mekaar en brandt het lampje blauw, gaat zo aan en uit. Hij begint dan ook niet te werken. Dan draait hij een paar keer en begint dan te zuigen. Dan brandt het lampje volledig blauw. Na een 30 tal seconden stopt hij en geeft 1 piepsignaal en het lampje brandt afwisselend rood en blauw. Zoals in de handleiding vermeld staat bij storing ivm geblokkeerde borsteltjes. We hebben een simpele tegelvloer. Hij heeft een half jaar goed gewerkt tot nu. En de accu is volgeladen. Ik dacht dat het probleem kon zijn en heb de stofzuiger volledig opgeladen. 

Teske
Mentor
Bericht 4 van 6
1.648 Weergaven
Bericht 4 van 6
1.648 Weergaven

Hey @Miet

 

Zou je aan kunnen geven wanneer deze rondjes gaat draaien? 

Is dit meteen of na een tijdje? 

De zijborstels moeten los gehaald worden en schoongemaakt worden. Ook aan de binnenkant. Dit zou de oplossing kunnen zijn.  

 

Groetjes Teske 

Miet
New Voice
Bericht 5 van 6
1.637 Weergaven
Bericht 5 van 6
1.637 Weergaven

Hij draait rondjes in het begin bij de opstart. Ik heb al meermaals alle borstels en filters. Eigenlijk de hele stofzuiger grondig schoongemaakt maar de borstels blijven blokkeren. 

Teske
Mentor
Bericht 6 van 6
1.631 Weergaven
Bericht 6 van 6
1.631 Weergaven

Goedemorgen @Miet

 

Wat ik zou willen doen is een reparatie aanmaken. 
Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Ik zal je daarom even een DM sturen. 

 

Groetjes Teske 

5 ANTWOORDEN 5