annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Robotstofzuiger MD 11415

2 ANTWOORDEN 2
Jacqui
Beginner
Bericht 1 van 3
875 Weergaven
Bericht 1 van 3
875 Weergaven

Robotstofzuiger MD 11415

Het lukt me maar niet om mijn robotstofzuiger te koppelen met de app. Blijft offline. Heb het internet al aangepast. De app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Hem zelf uit en weer aan gezet. Gaat keurig knipperen (pairing mode) maar maakt geen verbinding. Hij stofzuigt wel random, maar loopt nu natuurlijk als een kip zonder kop door het huis. Overigens zuigt hij daarbij de helft niet op. Ik weet niet meer wat ik nog kan doen. Wie heeft een tip!

2 ANTWOORDEN 2
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 3
874 Weergaven
Bericht 2 van 3
874 Weergaven

Hallo @Jacqui en welkom
Als je de instructies hebt gevolgd en de router op 2,4 Ghz hebt gezet, heb je eigenlijk alles goed gedaan.

Wat niet in de instructies staat is dat de meeste apparaten alleen WPA2-encryptie ondersteunen, als uw router is ingesteld op WPA2+WPA3, moet u dit wijzigen.

Waar loop je precies vast in de verbindingsconfiguratie?
Doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Jacqui
Beginner
Bericht 3 van 3
870 Weergaven
Bericht 3 van 3
870 Weergaven

Hoi, bedankt voor je snelle reactie. Ik had het bericht eerder moeten plaatsen😉 want het is ineens opgelost. Ik heb zelf 5G internet en ik weet dat dat bij de meeste smart-apparaten niet werkt. Dus ik heb naast mijn "gewone" verbinding ook een extra gemaakt met 2.4Ghz. Tot voor kort werkte dat perfect, maar op de een of andere manier was hij ineens offline en het lukte maar niet om te koppelen. Heb vanmiddag mijn internet weer op de 5G gezet en tot mijn wonder maakte hij verbinding. Waarschijnlijk ondersteunt mijn 5G ook de eenvoudigere internetverbinding en dus de ene keer pakt de verbinding wel en de andere keer weer niet. Of het komt omdat ik hem aan en uit heb gezet met de andere internetsnelheid en heeft hij toen wel de koppeling kunnen vinden. Ik ben er in ieder geval heel blij mee. Ik miste mijn hulpje echt en hoop dat dit de oplossing is. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

2 ANTWOORDEN 2