annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

P66173 Alarm/Radio resets automatic to summertime

5 ANTWOORDEN 5
pscmedion
Beginner
Bericht 1 van 6
2.364 Weergaven
Bericht 1 van 6
2.364 Weergaven

P66173 Alarm/Radio resets automatic to summertime

My Medion P66173 Alarm/Radio automatically resets it self to summertime during the night. Does anyone have an Idea how to fix this.

This way the clock is pretty much useless....

(or any proper other firmware that I can hack it into?)

5 ANTWOORDEN 5
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 6
2.226 Weergaven
Bericht 2 van 6
2.226 Weergaven

Hallo @pscmedion 

 

Have u tried unplugging the device already for about 10 min so it will discharge the battery.

After that u can press the ST/MO button to stop the automaticly auto hour function. (sorry bad english from my side)

 

Have it a try. 

 

Greetings 

 

Snelle. 



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
pscmedion
Beginner
Bericht 3 van 6
2.220 Weergaven
Bericht 3 van 6
2.220 Weergaven

Mag ook in het Nederlands maar bedankt voor je reply.
Ik heb nog niet geprobeerd de stekker er 10 minuten uit te halen. Dat kan ik doen maar welke knop is dan  'ST/MO' ? Op de gebruiksaanwijzing van de P66173 zie ik die er niet bij staan (knop nummers 1 tm 23)
Dank je

daddle
Superuser
Bericht 4 van 6
2.216 Weergaven
Bericht 4 van 6
2.216 Weergaven

@pscmedion 

 

Op pagina 28 tm 30 van de manual  vind jij de instellingen die je zoekt. Ik denk dat het automatische syncroniseeren  door het radiosignaal de tijd verzet.

Als jij dit afschakeld, en je de tijd handmatig insteld, kan de tijd niet meer automatisch synchroniseerd / versteld worden. Misschien lukt het daarmee.

 

daddle

 

pscmedion
Beginner
Bericht 5 van 6
2.202 Weergaven
Bericht 5 van 6
2.202 Weergaven

Ik heb een aantal dingen die je aanbevolen hebt gedaan en nu blijft de tijd wel juist staan. Misschien is het handig dat in een volgende versie van het manual te vermelden. Beter zou zijn om de zomer/wintertijd signaal die in RDS verwerkt zit te gebruiken.

Bedankt.

 

daddle
Superuser
Bericht 6 van 6
2.197 Weergaven
Bericht 6 van 6
2.197 Weergaven

@pscmedion 

 

A.U.B. 

 

Maar je zit verkeerd, het is toch de radio tijd signaal die ontvangen word en dan door de radio foutief verwerkt word, of ?

5 ANTWOORDEN 5