annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MEDION® Tafel Vaatwasser MD 37210

2 ANTWOORDEN 2
Tessa_g277
Beginner
Bericht 1 van 3
1.392 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.392 Weergaven

MEDION® Tafel Vaatwasser MD 37210

Ik heb de Tafel Vaatwasser gekocht omdat er op de website stond dat deze geen vaste wateraansluiting nodig had en ik het water er dus los in kon gieten. In de handleiding staat echter niet hoe dit moet. Kan iemand mij helpen?

2 ANTWOORDEN 2
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 3
1.378 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.378 Weergaven

Hoi @Tessa_g277,

 

Helaas is het niet mogelijk de MD 37210 zonder wateraansluiting te gebruiken. Het product MD 37217 zou echter aan uw behoeften kunnen voldoen.

 

Groeten,

EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Fishtown
Superuser
Bericht 3 van 3
1.372 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.372 Weergaven

Hallo @EastClintwood 

(15/09/2022)

ofwel is de productbeschrijving correct en heeft hij het verkeerde product😉 of hij heeft het juiste product, maar de productbeschrijving is verkeerd.

Corrigeer dit a.u.b. want daar staat wel een watertank beschreven, maar het apparaat heeft deze niet.

 

(19.09.2022) blijkbaar is het al aangepast! helaas te laat voor @Tessa_g277  omdat hij volgens de oude productbeschrijving heeft besteld

 

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
2 ANTWOORDEN 2