annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koffiemachine

2 ANTWOORDEN 2
jlslootweg
Trainee
Bericht 1 van 3
1.532 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.532 Weergaven

Koffiemachine

Beste Medion. ik schrijf dit bericht omdat ik zeer teleurgesteld ben. ik zal u kort uit leggen waarom. op 14- 03-2018 heb ik van u een nieuw apparaat ontvangen om dat de ander stuk was de melk schuimer kapot was ik heb de machine lang niet gebruikt omdat ik een andere gebruikte  naar+ +- ander half jaar ben ik hem toch gaan gebruiken om dat het gewoon een fijn toestel is alleen de melk schuimer laat het steeds af weten maar dat probleem los ik steeds op om hem een dag of twee in de week te zetten( en dan mijn oude apparaat gebruikt) ,maar nu lekt de pad houder helaas dus ik zoek contact met de service afdeling en vraag of er onderdelen los verkrijg bar zijn dat wist ze niet en gaf mij een ander nummer maar dat nummer kosten € 70 cent per minuut dat is € 14.00 om in de wacht te staan heb toen boos terug gebeld enz.enz toen kon ze me wel helpen ????? maar er waren geen onderdelen tijdelijk. ????? nu blijf mijn vraag hoe kom ik aan een reserve melk schuimer, en een Pad houder om mij apparaat goed te laten werken ????? ben voor de rest zeer te vrede over dit apparaat is makkelijk te bedienen (als je 70 ben )heb u voor mij de oplossing met vriendelijke groet Joop Slootweg klantennummer 0111883963 alvast bedankt voor de genomen moeite.(even een aan vullende vraag waarom dit apparaat zo slecht gaat functioneren nar een bepaalde tijd ??? want het is voor de rest een fijn apparaat).

2 ANTWOORDEN 2
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 3
1.521 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.521 Weergaven

Hallo @jlslootweg 

 

Jammer om te vernemen hoe de communicatie is verlopen naar jou toe over onderdelen van het koffiezet apparaat. 

 

Momenteel kan ik even geen dingetjes opzoeken voor je maar ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

(of een van mijn mede-users natuurlijk)

 

Groet

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 3 van 3
1.500 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.500 Weergaven

Hallo @jlslootweg 

 

We hebben inmiddels contact gehad over uw koffiezetapparaat en zullen deze case sluiten. 

 

Greetz 

 

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
2 ANTWOORDEN 2