annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google home nest koppeling

1 ANTWOORD 1
Nalahia
Beginner
Bericht 1 van 2
1.116 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.116 Weergaven

Google home nest koppeling

Sinds een tijdje zijn we in het bezit van een Medion S30 SW robot dweil/stofzuiger apparaat.

Prima ding en voldoet aan mijn/onze verwachtingen. Ja, zo af en toe blijft deze hangen achter veters van losliggende schoenen e.d. maar verder prima.

 

Volgens de product omschrijvingen kan ik deze medion s30 via google home/assistant of Amazone Alexa aansturen ....

Helaas is dat (nog) niet gelukt en blijf ik op een tuya 'invalid' username hangen keer op keer.

Of ik nu een nieuwe account aanmaak of niet.

 

Als het niet werkt via google home / amazone alex verwijder dit dan bij de productomschrijving. Beetje misleidende productinformatie.

En ik vind het geen excuus om naar Tuya smart of naar google te verwijzen. Support dit of haal het weg bij de product omschrijving svp

 

 

1 ANTWOORD 1
Tinneke82
Beginner
Bericht 2 van 2
740 Weergaven
Bericht 2 van 2
740 Weergaven

Beste , ik ondervind net hetzelfde probleem ook bij het paswoord gaat het de mist in , zeer frustrerend allemaal . Al een week aan het proberen op alle mogelijke manieren en nope geen resultaat . App van Medion robots werkt wel goed , maar was ook de bedoeling om de stofzuiger via Google assistent te laten werken daarom ook deze aangekocht 

 

succes verder indien een oplossing gevonden hoor ik deze ook graag 😂 

nog een fijne zondag , Tinneke 

1 ANTWOORD 1