annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Batterijduur S30 SW

OPGELOST
6 ANTWOORDEN 6
Thinkthoughts
New Voice
Bericht 1 van 7
2.608 Weergaven
Bericht 1 van 7
2.608 Weergaven

Batterijduur S30 SW

Hallo iedereen, kan iemand mij vertellen of de robotstofzuiger enkel 40 minuten werkt ipv 140 minuten, zoals beschreven? Ik heb hem getest op stofzuigen stand 2, volledig opgeladen en na 40 minuten reed die al terug naar zijn station. Ik zorgde er ook voor dat er geen obstakels waren waarin die zich kon vastrijden. Op 20% rijd het al terug naar het station. Nu.. een batterij van 2600mAh is niet de beste. Dus ik veronderstel dat die 140 min. gelogen zijn? Of getest in de fabriek op een soort bank, onder de beste omstandigheden? 

 

Ik zou wel kunnen leven met een verschil van 20 minuten, maar 100 minuten liegen, is er toch wat over. Nee? 

 

Alvast bedankt.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Outy
Moderator
Bericht 2 van 7
2.598 Weergaven
Bericht 2 van 7
2.598 Weergaven

Hey @Thinkthoughts 

 

Er zijn meerdere dingen die ervoor kunnen zorgen dat de accu sneller leeg gaat, denk hierbij aan weerstand of ondergrond.

 

Wat voor ondergrond rijd jou robotstofzuiger op en heeft deze heeft eerder wel langer gedaan?

In sommige gevallen is het een slechte accu, als het product nieuw is zou ik dan ook contact opnemen met het service center van Medion.

 

nl:  0900-2352534 (Lokaal tarief)

be: 02-2006198 (lokaal tarief)

 

Groetjes,

Outy

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Outy
Moderator
Bericht 2 van 7
2.599 Weergaven
Bericht 2 van 7
2.599 Weergaven

Hey @Thinkthoughts 

 

Er zijn meerdere dingen die ervoor kunnen zorgen dat de accu sneller leeg gaat, denk hierbij aan weerstand of ondergrond.

 

Wat voor ondergrond rijd jou robotstofzuiger op en heeft deze heeft eerder wel langer gedaan?

In sommige gevallen is het een slechte accu, als het product nieuw is zou ik dan ook contact opnemen met het service center van Medion.

 

nl:  0900-2352534 (Lokaal tarief)

be: 02-2006198 (lokaal tarief)

 

Groetjes,

Outy

magnafreak
New Voice
Bericht 3 van 7
2.339 Weergaven
Bericht 3 van 7
2.339 Weergaven

Hallo,

 

Ik denk dat dat precies zo is als jij zegt, ik heb ingesteld dat hij om 1:00 moet gaan lopen en schijnbaar doet hij een deel en gaat opladen en doet dan om 5:00 de rest.

Mijn vorige deed dat gewoon in een keer.

Thinkthoughts
New Voice
Bericht 4 van 7
2.296 Weergaven
Bericht 4 van 7
2.296 Weergaven

@magnafreak Ik weet ondertussen al hoe het in elkaar zit. Als je stofzuigd op stand 1, dan gaat die het langst mee. Ook met de dweil. Stofzuig je op de hoogste stand, is die binnen het halfuur leeg. Test het eens uit. 

magnafreak
New Voice
Bericht 5 van 7
2.292 Weergaven
Bericht 5 van 7
2.292 Weergaven

Ok goede tip ga ik proberen, maar nu las ik: kan op verzoek automatisch tapijt detecteren en een hogere zuigkracht activeren. Hoe dan. Ik vind de gebruiksaanwijzing erg beknopt. En hoe de app werkt al helemaal. Ik wil best dingen uitzoeken en proberen maar een beetje hulp was niet gek

Thinkthoughts
New Voice
Bericht 6 van 7
2.285 Weergaven
Bericht 6 van 7
2.285 Weergaven

hahaha.. Ik heb geen tapijten, dus ik kan je daar niet mee helpen. Misschien dat 'ie dat effectief doet? Anders maar eens de klantendienst contacteren. Als zij het niet weten...De app is zo goed als waardeloos. Ik gebruik het zelden, tenzij om de stofzuiger hoger of lager te zetten.  

magnafreak
New Voice
Bericht 7 van 7
2.279 Weergaven
Bericht 7 van 7
2.279 Weergaven

Haha ok duidelijk, thanks

6 ANTWOORDEN 6