annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

fitnessarmband S3780

1 ANTWOORD 1
carjo
Newcomer
Bericht 1 van 2
2.351 Weergaven
Bericht 1 van 2
2.351 Weergaven

fitnessarmband S3780

Kan me iemfand helpen aub!

Vorige week heb ik de armband gekocht en heb hem goed kunnen verbinden met de App.

na de eerste maal opladen van de armband staan ze niet meer in verbinding!

Ik krijg geen verbinding meer het wieltje blijft draaien en de telefoon vind wel de S3780 maar kan geen verbinding maken terwijl de bleuyooth ingeschakeld is!

Ik heb een samsung S8 .Kan iemand me helpen aub? 

De armband werkt correct 

1 ANTWOORD 1
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 2
2.288 Weergaven
Bericht 2 van 2
2.288 Weergaven

Hallo en welkom bij de Community.

 

Ik had hetzelfde probleem en kon het oplossen door stap 4 te volgen.

 

  1. Activeer Bluetooth op uw smartphone/tablet PC en start de MEDION® Fitness App.
  2. De app toont je nu alle fitness-polsbandjes binnen bereik in een apparatenlijst.
  3. Selecteer uw fitness-polsband (S3780) in de apparatenlijst.
  4. Er wordt nu gedurende 10 seconden een draaiende cirkel weergegeven op de fitnessarmband. - Houd het touch-veld binnen deze 10 seconden ingedrukt voor min. 2 seconden om de verbinding tussen de toestellen te bevestigen.
    Na een geslaagde verbinding verschijnt er een groen vinkje op het display van de fitnessarmband.
  5. Als u de verbinding op de fitnessarmband niet binnen 10 seconden bevestigt, moet via de app een nieuw verbindingsproces worden gestart.

Vriendelijke groeten,

EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
1 ANTWOORD 1