annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

S3500 functies?

4 RÉPONSES 4
sijmen
New Voice
Message 1 sur 5
4 383 Visites
Message 1 sur 5
4 383 Visites

S3500 functies?

Op de S3500 heb je de functies Lopen, Rennen, Fietsen die geactiveerd kunnen worden door er 2 seconden op te drukken. Nu heb ik dat met Fietsen geprobeerd, maar ik vind in de app niet terug wat ik gedaan heb.

Wat is de functie als het niet opgeslagen wordt?

4 RÉPONSES 4
RS13
Master NL
Message 2 sur 5
4 360 Visites
Message 2 sur 5
4 360 Visites

Hoi @sijmen

 

Het instellen van een activiteit bepaald wat er precies gemeten wordt, en hoe de verbruikte calorieën berekend worden.

Zo worden bij het fietsen bijvoorbeeld geen stappen geteldt, en zal het calorieverbruik bij rennen hoger liggen dan bij wandelen. 

 

Groeten, 

Paul

 

sijmen
New Voice
Message 3 sur 5
4 357 Visites
Message 3 sur 5
4 357 Visites

Ok, dat dient dus alleen om de calorieën te tellen? 

RS13
Master NL
Message 4 sur 5
4 339 Visites
Message 4 sur 5
4 339 Visites

Hoi @sijmen

 

Onder andere, het bepaald welke gegegevens er geregistreerd worden tijdens de activiteit en hoe deze verwerkt worden. Zo kunnen tijdens het fietsen bepaalde bewegingen door het apparaat als een stap gezien worden, deze worden niet meegenomen in de gegevens als er gekozen wordt voor fietsen als activiteit. 

 

Groeten, 

Paul

sijmen
New Voice
Message 5 sur 5
4 288 Visites
Message 5 sur 5
4 288 Visites

Ik ben vandaag gaan fietsen, maar zie dat mijn calorieen niet als zodanig zijn bijgewerkt.

Ik heb 21 km gefietst op een koersfiets, dus de 37 kalorien die de app aangeeft klopt niet. Dat zou iets in de buurt van 1000 moeten zijn.

Dus, volgens mij hebben de functies lopen, rennen en fietsen geen enkele toegevoegde waarde.

4 RÉPONSES 4