annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

S2500 geen verbinding Bluetooth

4 RÉPONSES 4
Flipperrr
New Voice
Message 1 sur 5
4 942 Visites
Message 1 sur 5
4 942 Visites

S2500 geen verbinding Bluetooth

Hallo ik wil mijn s2500 fitness tracker verbinden met Bluetooth van mijn telefoon.

Dit lukt niet geeft aan onjuiste pincode.

Kan dit nergens resetten..

Ooit wel gelukt met andere telefoon maar deze is kapot.

Hoe kan ik de s2500 resetten? 

4 RÉPONSES 4
Anu
Scientist
Message 2 sur 5
4 933 Visites
Message 2 sur 5
4 933 Visites

Hoi @Flipperrr , 

 

Zover ik heb kunnen vinden heeft de S2500 geen reset mogelijkheid, maar ook geen mogelijkheid om een pincode of wachtwoord of zo in te stellen? Probeer je wel verbinding te maken via de App? Volgens mij krijg je die vraag om een pincode als je via de bluetooth instellingen van de telefoon zelf verbinding probeert te maken, niet via de App. 

 

Groetjes, 

Anu

 

 

Flipperrr
New Voice
Message 3 sur 5
4 927 Visites
Message 3 sur 5
4 927 Visites

Via de app geeft hij aan geen apparaten kan vinden.. Bij de Bluetooth  van telefoon ziet hij de armband wel maar vraagt hij dus in een pincode die ik nergens kan invoeren

Raymond
Scientist
Message 4 sur 5
4 894 Visites
Message 4 sur 5
4 894 Visites

@Flipperrr 

 

ervaringen


Het is geen grap. Een verkeerde app is vaak geïnstalleerd. Elke tracker heeft zijn eigen app, die u in de handleiding vindt.

 

De fitnesstracker is vaak direct verbonden met de Bluetooth-telefoon van de mobiele telefoon. Maar dat is vaak precies het verkeerde. De verbinding hoeft vaak alleen via de app gemaakt te worden en niet via Bluetooth.

 

Verwijder alle instellingen in Bluetooth

 

Gruß Raymond


Flipperrr
New Voice
Message 5 sur 5
4 856 Visites
Message 5 sur 5
4 856 Visites

Helaas ook dit werkt niet .

Ik heb de juiste app, de bluetooth op mijn telfoon gereset.

App zegt geen apparaten te zien en rechtstreeks via bluetooth vraag hij om een pincode die ik nergens kan invoeren.

Heel vervelend 

4 RÉPONSES 4