annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion S2000 reset zichzelf en heeft nog meer gebreken. Is er nieuwe firmware ondertussen?

1 ANTWOORD 1
ErikvanderVen
Newcomer
Bericht 1 van 2
1.875 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.875 Weergaven

Medion S2000 reset zichzelf en heeft nog meer gebreken. Is er nieuwe firmware ondertussen?

Hoi, sinds een week heb ik de Medion Life S2000 armband met hartslagmeter. Hij werkt ongeveer de halve tijd. In een ander bericht lees ik dat er nieuwe firmware komt en dat de ontwikkelaar in maart 2018 daar aan werkte.

 

De problemen die ik heb zijn:

* Iedere 2 dagen reset de S2000 spontaan en worden de gegevens gemeten en nog niet gesynchroniseerd weggegooit

* De hartslag meter is erg onstabiel, hij meet meer beweging dan de echte hardslag bij het sporten bijvoorbeeld

* De stappenteller meet bijvoorbeeld 14000 stappen op de teller en in de app staan er 7000. Er is ergens een data verlies

* De slaap detectie werkt slecht, geslapen met de armaband en geen slaap gemeten, wel hartslag gemeten

* Tijdens de eerste keer syncen naar de app wordt de data niet overgenomen, er is altijd een tweede keer syncen nodig en dan vraagt de app om de S2000 te koppelen (iPhone 6S, laatste iOS)

* De data wordt wel geimporteerd in de App alleen niet gebruikt in de iOS apps zoals health

* De bedieningsmogelijkheden van muziek werken niet op de S2000, deze staat wel aan in op de instellingen pagina

* Het uitlezen van berichten van mijn iPhone werkt niet op de S2000, deze staat wel aan in op de instellingen pagina

 

Het zou kunnen zijn dat nieuwe firmware al deze problemen oplost. Nu heb ik versie 43. Is er een nieuwe versie beschikbaar?

1 ANTWOORD 1
ErikvanderVen
Newcomer
Bericht 2 van 2
1.873 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.873 Weergaven


 

* Als ik aan het sporten ben en mijn sporttas met telefoon is net op de grens van het BT bereik dan blijft hij iedere 3 min trillen 3 keer omdat de verbinding verbroken is. Waarom in hemelsnaam iedere 3 minuten en niet 1x

1 ANTWOORD 1