annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion LIFE S2000 fitnessarmband met hartslagmeter

11 ANTWOORDEN 11
J_B
Newcomer
Bericht 1 van 12
21.019 Weergaven
Bericht 1 van 12
21.019 Weergaven

Medion LIFE S2000 fitnessarmband met hartslagmeter

Op 2 september heb ik de Medion Life S2000 gekocht. Volgens de specificaties op de doos zou dit toestel compatibel zijn met android 5 en hoger. Mijn smartphone (wiko sunny) heeft android 6, dus in principe zou ik geen problemen mogen ervaren. Het tegendeel is waar. De armband wordt herkend door mijn smartphone maar de koppeling lukt niet. Het bluetooth tekentje verschijnt nochtans op de armband. Soms krijg ik de foutmelding dat de communicatie met de S2000 niet lukt. Het koppelen van mijn smartphone aan een ander bluetooth apparaat (bv. draadloze Bose speaker) lukt wel vlot. Uit de reviews op de medion fitness app blijkt dat veel mensen problemen ervaren met de bluetooth verbinding. Bij het melden van mijn probleem aan de klantendienst via e-mail, kreeg ik als antwoord dat de uitgebreide handleiding nog niet beschikbaar is en dat ik welkom was op deze community. Dit lost mijn probleem helaas niet op. Ik hoop hier dus snel een nuttig antwoord te krijgen op mijn probleem, zodat ik eindelijk de armband kan gebruiken. Alvast bedankt!

11 ANTWOORDEN 11
Wil
Newcomer
Bericht 11 van 12
3.036 Weergaven
Bericht 11 van 12
3.036 Weergaven

Tientje
Zo te zin heb jij de oplossing maar je verhaal vind ik nogal onsamnhangend
Waar moet je naar bluetooth gaan en verbinden enz enz
Het lijkt of je het op verschillende plaatsen moet doen
De gewone manier vlgns de handleiding komt bij mij ook niet verder dan proberen verbinding te maken

AMJ2019
Apprentice
Bericht 12 van 12
1.841 Weergaven
Bericht 12 van 12
1.841 Weergaven

Wij hebben de 3500 gekocht en hem gesynchroniseerd met de HTC m8

Inderdaad het vereist een nauwkeurige lezing van de gebruiksaanwijzing en het juist stap voor stap doorlopen van de aanwijzingen. Mist men een stap of is de login met paswoord niet correct, het zal niet werken. Veel geduld en geen fouten zal men moeten opbrengen. Het is geen simpele zaak. Daarbij komt een kennis hoe IT werkt, die niet iedereen heeft of niet geïnteresseerd in is. Laat het dan doen door iemand die dat wel heeft, dit voorkomt veel ergenis en frustratie. Veel succes.

11 ANTWOORDEN 11