annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fitnessarmband S3500

OPGELOST
17 ANTWOORDEN 17
Diva
Trainee
Bericht 1 van 18
19.397 Weergaven
Bericht 1 van 18
19.397 Weergaven

Fitnessarmband S3500

Dag Allemaal,

Ik heb vandaag een fitnessarmband gekocht en wil hem via Bluetooth installeren op mijn Samsung S8, dat lukt niet!

Mijn Blutooth werkt perfect met mijn andere toestellen.

Ik heb de app Medion geladen, ingelogd, verbinding gekregen voor de 3500 het draaiende wieltje gekregen om binnen de 10 sec 2 sec op de armband  te duwen, wieltje blijft draaien word dan rood

met de vermelding de verbinding is mislukt probeer het opnieuw, na 25 x ben ik het nu dus wel moe, dus graag hulp hiervoor.

Op voorhand bedankt voor de hulp.

vriendelijke groeten Diva 

17 ANTWOORDEN 17
AMJ2019
Apprentice
Bericht 11 van 18
4.152 Weergaven
Bericht 11 van 18
4.152 Weergaven

Ja het is wel ff wennen, gewoon niet opgeven, maar in uw geval, gewoon dat ding retourneren en een andere vragen die het wel doet

geduld is hier het moto

 

IK heb andere proberen met de app van medion fitness 

ik heb perfect internet en de app verdomt het om mijn gegevens weer in te voeren

check your internet connection zegt dat ding

 

 

 

Snorlax
Tutor
Bericht 12 van 18
4.107 Weergaven
Bericht 12 van 18
4.107 Weergaven

Hallo @AMJ2019,

 

Wordt die melding ook gegeven wanneer je verbonden bent met een WiFi netwerk?

 

Groet,

Snorlax?

AMJ2019
Apprentice
Bericht 13 van 18
4.100 Weergaven
Bericht 13 van 18
4.100 Weergaven

ja, heel raar, krijg ook een foutmelding dat het geen friends kan downloaden

op waar nu die friends stond kreeg een leaderboard melding...ok zo iets

Nu ik heb contact opgenomen met Telenet en die zeiden dat mijn netwerk in orde was 50mbps

daar diabeticus ben heb ik ook een andere app soortgelijk aan Medion Fitness genaamd MySugr van Roche.

Heb zelfs zoals gevraagd die Medion Fitness app een paar maal er op en af gemeten, maar blijf dezelfde fout krijgen.

IK ben bang dat de App zoals het nu is niet deugt en slechte code bevat en herschreven moet worden

tot zover

 

Fightingpolleke
Newcomer
Bericht 14 van 18
4.042 Weergaven
Bericht 14 van 18
4.042 Weergaven

Ik wil hier graag mijn eigen bevindingen ook eens delen, het kan misschien iemand helpen in de toekomst.

 

Voor het verbinden met de S3500: Ik had hier ook last mee in het begin. Hij wou geen verbinding maken, bluetooth en WIFI (Of mobiele gegevens - het gaat om de verbinding met het internet) stonden aan. Ik ben er uiteindelijk in geslaagd te verbinden door de volgende stappen:

  • De app volledig sluiten, bij smartphones is dit niet hetzelfde als gewoon op de achtergrond zetten. (Recente apps weergeven, en de medion app naar rechts wegswipen schakel bij mij de app uit)
  • WIFI/mobiele gegevens uitschakelen
  • Bluetooth inschakelen voor je de app opent
  • App openen en proberen verbinden

Ik heb ook nog het volgende gemerkt: Als je hartslag lager gaat dan 45 dan denkt de S3500 dat dit niet klopt, en verdubbelt hij de waarde. Hij geeft dan 88 weer als je in werkelijkheid 44 zou hebben. Dit is voor mij een heel ambetante bug, metingen tijdens het slapen geven een compleet verkeerd beeld.

 

AMJ2019
Apprentice
Bericht 15 van 18
4.024 Weergaven
Bericht 15 van 18
4.024 Weergaven

First check if you are properly connected to Bluetooth, it's essential, without Bluetooth you can't do anything.

If you are paired after 25 times you tell me, it must be connected, but remember one thing BE PATIENT, I got the same troubles like you, but my wife showed me only by patience you will succeed.

Tip: if you are connected, show the leaderboard, second option, if this is correct, then you to settings

 and check if Medion Cloud Service has been working, it tells it did synchronize some time ago.

Then you are ready to use it, if it fails to do this, I can't help you, you must contact Medion Service by FEEDBACK, one of the options. I do that when the sleep function isn't work properly, tell then every time, you paid for the xxxx thing, okay? I asked them to have an option to be able to download your data from the Cloud, so far it's on deaf man ears. However you can go other timetables, week, month, year, to snapshot your results, but I think that's crazy! Succes....

Tags (1)
Nora1109
Newcomer
Bericht 16 van 18
3.622 Weergaven
Bericht 16 van 18
3.622 Weergaven

Beste,

wij hebben de S3600 gekocht en hebben ook probleem met verbinding Bluetooth 😚

krijgen zelfs geen draaiend wieltje. Zowel ipad als iPhone vinden de armband niet, terwijl alle andere toestellen wel correct worden gedetecteerd. Hebben app al eraf gegooid en opnieuw gedownload maar noppes... Doen we iets verkeerd? Thanks voor de hulp!

Mariska
Beginner
Bericht 17 van 18
3.578 Weergaven
Bericht 17 van 18
3.578 Weergaven

Ik heb deze fitness armband al een tijdje en nu opeens klopt de tijd niet meer. Hij was een tijdje niet gebruikt missxhie klopte het daarom niet meer. 
Weet iemand hoe ik de tijd weer normaal krijg? 
Bedankt alvast. 

AMJ2019
Apprentice
Bericht 18 van 18
3.555 Weergaven
Bericht 18 van 18
3.555 Weergaven

Hey inmiddels heb ik een andere tracker a MI voor dezelfde prijs een veel betere display en ondersteuning.

De mijne S3500 heb ik mijn oudste zoon gegeven, ik was blij dat ik van die ellende af was.

Ontelbare verzoeken aan de programmer, medion (zie mijn antwoorden) bleven onbeantwoord en gewoon zeggen dat dat niet kon, wat bij MI wel kan....

IK zou zeggen laad hem op 100% en kijk op de app Medion Fitness wat het doet....

Als het niks doet, kijk of je nog garantie hebt en ruil hem in, anders koop een MI en smijt dat ding in de vuilbak en geef hem aan je kinderen om er mee te spelen...

Veel succes....

17 ANTWOORDEN 17